2013. december 6., péntek

Hírek

Ma kaptam egy olyan hírt, ami annyira boldoggá tett, hogy az hihetetlen. Nem, nem merem még leírni, majd ha igazzá válik, de nagyon boldog lettem tőle.
Úgy alapjáraton, valami csoda folytán boldognak érzem magam. Boldog vagyok,mert szeretem a munkámat, mert vannak barátaim, mert a barátaim élete is jól alakul, mert van valakim, akit nagyon szerethetek, mert a lakótársaim jófejek, és nem igazán van okom panaszra velük kapcsolatban (például nem hagyják a hajukat szanaszét, meg ha tudnánk mosogatni rendesen, akkor azzal se lenne gond, meg jött a Mikulás is mindenkinek), mert van tető a fejem fölött, mert lesz szép új csizmám, mert van meleg takaróm, ami alá olyan jó bebújni, mert az élet szép.

Tényleg boldognak érzem magam.

2 megjegyzés:

Elf írta...

az jó :)

David írta...

A jóhír az, amire én is gondolok, hogy az? :D