2018. szeptember 12., szerda

Nagyon fura álom

Álmomban megint egyszerre voltam diák a saját osztályomban és tanár is. Új gyereket kaptunk,mert a suli benevezett valami HHH programba és minden osztály kapott egy új gyereket. A mienk lány volt, cigánylány. Idősebb mint mi és furcsa is volt,hogy miért épp hozzánk került. De haragos akkor lettem,amikor az apja elkezdte előadni,hogy ők jaj de szerencsétlenek,mert a kislány anyja így meg úgy és a kislány is majdnem meghalt...és csak mondta és mondta,közben a lány meg sírt és ettől a diákjaim is szépen sorban sírni keztek és én dühös lettem,hogy manipulálják őket,hogy ezzel akarnak előnyt szerezni. Én nem sírtam és kb.le is toltak érte,hogy nincs is lelkem.
Aztán a gyerekkori sulim folyosójára kerültem,már felnőttként loholtam valahova, és közben a kollegámmal beszélgettük, hogy az új kislány hogy illeszkedik be az osztályba, és lesz egy értekezlet,ahol majd megbeszéljük a tapasztalatokat.
Aztán meg bizonygatnom kellet, hogy nem az a gondom,hogy cigány,hanem a manipuláció,amit utálok.

Fura dolog ez, hogy álmomban is előjön.

Nincsenek megjegyzések: