2017. augusztus 25., péntek

Átlagos

A tűzijáték esetejen beszelgettunk Mirrandekkal es Mirrand mutatta,hogy most épp min dolgozik. Hazafele Boki mondta,hogy csak remelni tudja, hogy meg tud adni nekem mindent es hogy sajnalja,hogy nem tud ilyen izgalmas eletet biztosítani.
Mondtam neki, hogy en nem vagyom ilyen eletre. Igazából sosem vágytam.
En arra vagyom, hogy nyugodt es biztonsagos eletunk legyen, okos - szép - egészséges gyerekeink, állásunk,amit lehetőleg szeretünk meg egy szép kis otthon. Ennyi.
Ha meg nagyon unatkoznánk,mehetünk vadvizi evezni, hegyet mászni, motorozni,az is épp elég izgalmas.
Szeretem,hogy egy kvazi kiszámítható életem van,hogy tudom,hogy reggel felkelek,elmegyek dolgozni, hazajövök, hogy mikor érek rá, mikor mire szamitsak,kb.
Hogy mennyi pénzből kell gazdálkodni.
Én most boldog vagyok és elégedett az életemmel, akkor is ha ez másnak unalmas. Nekem épp elég izgalmat tartogat a következő tanév.:)

1 megjegyzés:

Elf írta...

Miert is kellene mindenkinek egyforma eletet elni? :-)