2017. augusztus 13., vasárnap

After tábor

Jó volt. Féltem tőle, hogy hogy állom meg a helyem, de azt gondolom, hogy megugrottam a lécet. Igyekeztem az embereket nem megölni, nem adni nekik olyat, amit ne lenne szabad, figyelni mindenkinek a mindenére és még így is volt két eset, amikor elbasztam. Egyszer Vikinek adtam mustáros cuccot, mert nem tudtam, hogy az is tilos és nem kérdeztem meg, másodszorra pedig Áginak nem csináltam ebédet, mert aznap háromfélét főztem és reggel derült ki, hogy a levest is meg kell csinálni és teljesen kiment a fejemből.
Ilyenkor szarul éreztem magam eléggé.
De egyébként jó volt. Szeretek főzni, szeretem előkészíteni az ételt és szeretem, amikor az embereknek ízlik, amit csinálok.
Jól elfáradtam ebben az egészben.
Aztán az is jó volt, hogy bárkivel beszélgethettem, nem voltak kötelező körök, mint amikor csapvez voltam.
Így is kaptam két visszajelzést, hogy jövőre az én csapatomban akarnak lenni emberek... Azért ez jó a lelkemnek na.
Meg olyan is volt, aki azt mondta, hogyha jövőre is én csinálnám a specko kaját, akkor ő is azt kérné mert ajj de jól nézett ki és biztos milyen finom volt.

Ami tanulság: Kell a karszalag a speckó étkezőknek, amire ráírjuk, hogy melyik kategória. Főleg akkor, ha nem olyan főz, aki ismeri őket.
Külön tűzhely, amire nem kell várni. 
Mindenképp együtt dolgozni a nagykonyhával. Egyeztetve a menüt, ahogy idén. Brutálisan sokat segített a dolgon, hogy a kaják alapját sokszor nem nekem kellett külön megcsinálni, viszont segítettem benne.
Két emberes meló.
A konyhának is KELL egy szabadnap a 11 napos tábor során. Ugyanis a konyha végig melózta az egész tábort és iszonyatosan elfáradtak a végére, és hát én még végigtolok így egy ilyet, de Anikó néni nem biztos.
A lakomás napra/napokra NE legyen meleg ebéd.
A specko kaját a lehető legjobban el kell különíteni a tálaláskor, így kisebb az esélye annak, hogy beleesznek mások.
Minden specko kajásról legyen egy lista, hogy mit tilos.

A GM-LM-TM-IR-vegán nagyon nehezen összeegyeztethető. Főleg az IR lóg ki a sorból durván. De azért igyekeztem megoldani.



Más most hirtelen ne mjut eszembe.
Vacsora!!!!

Nincsenek megjegyzések: