2019. május 9., csütörtök

Redmi

Egy ideje màr baràtkozom a gondolattal,hogy az eddig jól működő sonyE5öt le kell majd cserélni,mert halódik. Nem talàlt gpst, lenémított hívàs közben, nem jelentek meg az értesítések,kilépett az alkalmazàsokból. Nagyon szerettem azt a telefont. Aztàn Anglia előtt felmentem a telenor oldalàra telefonokat nézegetni és talàltam kettőt,ami szimpi volt, és akciós. El is küldtem Dodienak,hogy segítsen, meg Bokinak, és mindketten a xiaomit mondtàk,hogy az a jó.
Tegnap megjött a fizu, el is mentem a Mammutba,hogy akkor most! Na ott nem volt a készülék. Felhívtam a központi szàmot,hogy hol van. A westendben, corvinban, savoyaban. Kiràly! Akkor iràny a westend! Nagyon lelkes sràc volt az ügyintéző, de telefon, na az nem volt. Nembaj! Felhívtam a corvin telenorjàt,hogy van-e. Van. Szuper! El ne adjàk,jövök érte!
Beàllítàsokkal, csomagvàltàssal, mindennel együtt olyan egy óra alatt meg is lett a kicsike.
Tegnap este màr csengőhangokat àllítgattam rajta, meg üzenet hangokat, letöltöttem a jàtékokat, ébresztő hangokkal szórakoztam, leszedtem mindenféle progit,ami koràbban rajta volt.
Most örömködöm.
Ha beértem kivàlasztok valami csecse kis színezőt,amit a tok hàtuljàba berakok, és kész is!:)

Nincsenek megjegyzések: