2019. december 6., péntek

hajléktalankérdés

Tegnap megjelent egy 444-es cikk az Erzsi for presidenten(egy ideig a gazdiját is követtem,aztán kijelentette, hogy aki az MKKP-ra szavaz az a fidesz győzelméz segíti elő, ezért kikövettem) hogy egy fazon lerúgdosott a villmosról egy hajléktalant. 
Megnéztem a videót, a srác először KÉRTE a homlesst,hogy szálljon már le,mert büdös! A homless meg nekiállt kötözködni a kétliteres tablettással a kezében,na ezután lett lerakva. 
Beírtam kommentbe, hogy nem,nem a jó módszert választotta emberünk,viszont abszolút megértem. Szálltam már le a bkvról,főleg az utóbbi időben,mert felszállt a büdös-koszos hajléktalan és konkrétan hányingerem lett miatta. 
Sajnálom őket(nem mindet)mert ez embertelen,ahogy élnek, de be lehet menni a szállóra fürdeni, vannak adomány ruhák, lehet mosni, és tudom,hogy lehet emberhez méltóan viselni ezt is,mert látom. Látom azokat,akik a Fedél Nélkült árulják, akik beülnek a könyvtárakba, akik dolgozni próbálnak. Ők nem hugyozzák össze a Móriczot, a bkvt, tudnak magukról, nem kötözködnek.
Egyszer a nyugatiban hallottam két hajléktalant veszekedni, pontosabban az egyik üvöltött a másikkal,hogy attól még,hogy nincs hol lakni,nem hagyhatja el magát, KÜZDENI KELL! 

Persze azt is tudom,hogy sokan a munkásszállók, a Lipót világából "szabadultak". 

De nekem is jogom van a tiszta bkvhoz, ahhoz,hogy ne legyek rosszul miattuk, hogy le tudjak ülni a megállóban.. 

Nincsenek megjegyzések: