2020. december 31., csütörtök

2020 évértékelő

Ez az év nekem a lányomról szólt. A lányomról, a covidról,hiszen nagyon keményen érintett minket,bár szerencsére a családból senki sem lett beteg. Minden jó és rossz dolog ehhez a két életeseményhez köthető. Nehéz év volt. Nem csak amiatt,mert egy teljesen új élethelyzetbe és szerepbe kerültem,hanem mert mindebben a családom és a barátaim nem tudtak úgy részt venni, ahogy terveztük. 

Utoljára ilyen nagy változáson,mint idén,talán 2012-2013ban mentem keresztül, amikor mindent felrúgtam,ami addig az életem része volt. 

Mégis azt mondtam ma Bokinak,hogy nekem volt már rosszabb évem, még akkor is,ha kivesszük a képletből a gyereket. Mert pélául 2004-2005 az számomra sokkal rosszabb volt. De 2008 sem volt könnyű,akkor kezdtem a gm diétát és költöztem el otthonról. 

Idén sokszor csak sodródtam az árral,mert a velem történtek jó részére semmi befolyásom nem volt. Megpróbáltam mindig a jó oldalát nézni az adott helyzetnek. Meg persze baromi szerencsés vagyok,hiszen Boki nem vesztette el az állását, senki se beteg, mindenki jól van. 

Szóval, 2020 nehéz év volt, sok mindent tanított, de tartok tőle 2021 sem lesz könnyebb. 

Nincsenek megjegyzések: