2014. január 6., hétfő

122

Kb. augusztus-ota dolgoztunk ezen a napon. Baromo sok agyfasszal es nehezseggel kellett szembenezni. Azt tudom, hogy ami sikerult azert sikerult jol, mert lelkiismeretes csapatom volt. Nagyon halas vagyok erte nekik. Nem tudom milyen fonok voltam, mennyire alltam meg a helyemet a helyszinen(egy ido utan nem lattam terben a faradtsagtol es allva kepes lettem volna az elalvasra) de remelem nem okoztam nekik nagy csalodast. Az elozetes munkat szerintem tolunk telhetoen tokeletesen csinaltuk. A tanulsagokat szivesen elmeselem privatban barkinek, ide most csak jot irok.:) Nagyon halas vagyok mindegyikuknek. Mirinek, aki hullabetegen is vegignyomta az egeszet. Cinnianak hogy megszervezte a kiallitasos resz ra vonatkozo reszet, Eogilnak a kepvalogatos kialliatsert, Estelwennek a tengwas lapirasert a hajfonas megszervezeseert, Felcinek a portrefesto lanyert es a helyszini munkaert, Sunak a fotozasert es hogy mindennel egyutt vegignyomta az egeszet, Krisztanak a napkozbeni munkaert es a lanyaiert. Koszonom minden sminkesnek, hajfononak, lapironak, jelmezesnek, segitonek, a munkajat. Kulon koszonom(bar nem hiszem, hogy olvasna) Hajninak a varrononek a ruhamat. Csodat muvelt! Koszonom Mikinek es Estelnek, hogy hazavittek a cuccaimat es igy Thereonhoz mehettem aludni.:) Fqnak a beosztast es hogy helyettem is rohangalt hogy mindenhol megjott-e a valtas. Nem akarok senkit kihagyni, de tudom hogy fogok es ezert elnezest. Es koszonom mogyinak es dodienak, hogy a barataim. Jo volt veletek ez a nap. Minden agyfasszal, feszultseggel mindennel egyutt. Azt hiszem tokeletes lezarasa annak a 8 evnyi szervezo munkanak, amit az mttben vegeztem. Koszonom.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is köszönöm Neked!:)
Sajnálom, hogy folyton issue vagyok...

Elf írta...

zárása a szervezői munkának? :O

Snufi írta...

Képszelektálás közben volt alkalmam megszemlélni jobban a ruhádat, tényleg nagyon-nagyon szép lett :) Köszönöm még egyszer a biztató mosolyokat és biccentéseket, ezek miatt szeretek igazán pakolni :D De tényleg.
Szervezői munka zárása? :(

Estelwen írta...

Én is köszönök mindent; jó volt a beosztottadnak lenni. Jó volt látni, hogy bár Te is fáradt vagy, mégis van a számunkra mosolyod.
És ha valóban nem szervezel többé, úgy sajnálom, mert - ismétlem - jó volt Veled dolgozni. :)