2014. január 16., csütörtök

Voglio dormire

Aludni szeretnek. Nem a pihenteto alvas hianyzik, hanem az, hogy akkor aludhassak,amikor akarok. Az elmult hetem nem volt tul egyszeru. Lassan razodnak vissza a gyerekek es hibasnak erzem magam amiatt, hogyha kaosz van. Emellett egesz heten alig csinaltam valamit. Mint akiben lemerult az elem. Kozben sok mosolygtato dolog tortenik velem. A heten csak egy ejszaka almodtam rosszat, akkor rogton harmat is. Kaptam jo hireket, beszelgettem jokat, az olasszal is haladok, valahogy minden lassan kezd a helyere kerulni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Vieni vieni, bimbo bello
dalla donna del castello...
fai la ninna, fai la nanna...

Volano cinque gallien bianche
davanti al mio castello
e tre corvi, lucidi e neri,
ma tu dormi, principe bello.
Elios, Anamos, Tanatos.
ma dormi ora, figlio mio bello.
Dolce e calda la mora ti cullera'
all'inizio di un sogno bello...


Nem akartam áttenni Neked nőnembe, nehogy úgy járj, mint a filmben a gyerek :) (No meg tutira bukta lett volna. :DDD ) De ha jól tudom, Te is nagyon szereted ezt a dalt, és jobban jársz, ha leírom, mintha elénekelem :D
Nem hiányzik a tenger?
Nekem mostanában nagyon sokat jár eszembe Tancamanna, ahol a kelő nap besütött az ablakunkon, és aranyhidat fektetett a Tirrén-tengerre.
Azt hiszem, most szívesen Cadigiával tartanék...

Névtelen írta...

Ja, és persze, hogy elírtam. Galline, nem gallien.