2014. január 28., kedd

Azt hiszem megtalaltam a valaszt

Dodie kerdezte mi bajom van, mert az utobbi idoben bunkobb vagyok es szurosabb. Azt hiszem megtalaltam a valaszt. Nezzetek vegig a facebook falatokat, hanyszor szerepel rajat POZITIV bejegyzes? Hanyszor irjatok ki ha JO dolog tortenik veletek? Mert en ugy latom, sokan csak a rosszat teszik ki, ha hirt osztanak meg akkor az is rossz hir vagy a felhangja kommentjei negativak. Mindenhonnan csak az jon le hogy deszar mert tanulni kell dolgozni kell gyereket kell nevelni jajajdeszerencsetlen vagyok. Kozben pedig baromira nem vagyunk szerencsetlenek. Peldaul van mirol irni a posztokat. Van munka van hol lakni van gyerek vannak baratok van csalad. Annyi de annyi mindenunk van es annyira nem becsuljuk meg. Helyette szenvedunk. Nem mondom hogy en kivetel vagyok, en is osztok meg negativ dolgokat, de igyekszem sok pozitivat is. En pl szeretem olvasni ha valakinek jol sikerul egy vizsga vagy ha barmiben sikerelmenye van, szeretek vele orulni. Szeretem amikor a barataim mindenfele sztorikat osztanak meg a gyerekeikrol vagy a munkajukrol. Azt hiszem a multkor Adim akadt ki, hogy a radiobol is csupa rossz folyik. A masik amit eszrevettem, hogy mennyit bantjuk egymast. Valakinek mindig van egy elmarasztalo kommentje vagy szurasa. Igen azt hiszem ez a bajom...

4 megjegyzés:

David írta...

Énszerintem keress tovább, mert ez tuti nem az igazi ok ;)

mogyocska írta...

Adim háromhavonta kiteszi, hogy a rádióban rosszakat mondanak csak.
Nem tudom, lehet, az ismerőseid eloszlásá rossz, rossz emberekre vagy feliratkozva, én kb 80 %ban pozitív dolgokat olvasok (megható / vicces / jóhír / akármi).

Csillagvirág írta...

Felci: érdekelne, hogy szerinted mi :)

David írta...

Pontosan nem tudom, de egészen biztosan benned van az ok és nem rajtad kívül ;)