2015. február 2., hétfő

Rossz kedvem van

Tegnap nagyon felhuzott egy komment egy facebookos szavazas alatt. Baromira. Utalom amikor ennyire kiakaszt valami de ez most tenyleg kiakasztott, annyira hogy kulon posztot is irtam rola. Nagyon kozel alltam hozza hogy ott a kommentek kozott kuldjem el szemelyesen, megnevezve az illetot, a jo budos kurva anyjaba es kivanjak neki minden szepet es jot, de nem tettem. Tenyleg nem tudom miert huzott fel ennyire a dolog, talan a stilusa miatt, talan mert egy icipicivel tobb empatiat neztem volna ki belole, talan mert akkor epp egy napja fajt a fejem. Duhos vagyok es rosszkedvu emiatt.  Mert tisztaban vagyok vele, hogy az angol vilagnyelv, de rohadtul szeretnem ha az ilyen okoskodok "jo nyelvgyakorlas (meg a te jo edes anyadat azt)" csak egyszer szembesulnenek vele vagy visszaemlekeznenek ra milyen, amikor nem tudod , amikor meg nem volt keszsegszintu, amikor meg neked is kurva nehez volt. De persze nem tudjak mar. Vagy nem akarjal tudni. Konnyu ugy pofazni hogy az embernek a kisujjaban van.  Tokmas de megis ide tartozik, benne vagyok egy eleg aktiv olaszos csoportban, vannak benne profik es kezdok, es mar ott is kibukott ez, pedig ott tenylegesen a nyelvtanulasert vagyunk, hogy tokjo hogy tele van a csoport hosszabb olasz szovekkel de valami minimalis tampontot segitseget azoknak akik nincsenek meg ezen a szinten pliiz. Es erdekes hogy ott valahogy megerettek ezt, hogy kurvaszar h erdekel a cikk de nem vagy olyan szinten hogy el tudd olvasni, es ez frusztralo es duhito tud lenni es baromira elveszi az ember kedvet. Hat meg ha ezt egy magyar nyelvu csoportban csinaljal ahol nem is a nyelvtanulas hanem az ismeretterjesztes lenne a cel.

Nincsenek megjegyzések: