2015. február 26., csütörtök

A nagy haz

A heten mar dolgozom, ennek megfeleloen iszonyatosan faradt is vagyok. Valamiert hetforol keddre negy orat aludtam es most ennek iszom a levet. Tegnap este viszont Thereonnal aludtam es arra ebredtem, hogy magahoz huz. Allitolag dobaltam magam meg nyoszoroghettem is, mert utobbira emlekszem, ellobire nem. Nem tudom mit almodtam, de az hogy atolelt, azonnal megnyugtatott. Mostanaban amugy is nehezen alszom es sok hulyeseget almodom. Az egyik ilyen alom az volt tegnap, hogy egy gigantikus hazba mentunk nyaralni sokan. Irdatlan nagy haz volt oriasi terasszal es sajat konyvtarral es csodalatos kilatassal a hegyekre. Ott volt Dodie, mogyi, meg egy csomo masik regen nem latott gyerekkori barat. Csak a Balazsra vartunk, akinek kesett a gepe de csak orak kerdese es megerkezik, es valami nagyon fontos esemeny volt amugy es mondtam, hogy de nelkule nem kezdhetunk, es Any megjegyezte hogy de hat hozzaszokhattunk mar hogy mindig kesik. De en tudtam, hogy jonni fog, mert megigerte es mindig betartja a szavat.  Aztan felebredtem. Azt hiszem hianyzik nekem a Balazs. Iden talan nem is nagyon beszeltunk meg.  Talan marciusban sikerul elkapni egymast skypon.

Nincsenek megjegyzések: