2016. február 28., vasárnap

Il mio zaino

Amiota az eszemet tudom, mindig volt hatizsakom. Az elsot, amire emlekszem, anyu varrta. Rozsaszin volt kis fekete szivecskekkel es az oviba jartam vele. Aztan iskolaskent kaptam egy Herlitz rozsaszin elefanto taskat(en valasztottam). De az egy ido utan ciki is volt, meg ki is nottem. Azt hiszem negyedikes voltam az elso budmillnal. Igazi csoda volt. Nagylanyos. Fekete-sarga, csatos csoda, amibe minden belefert es minden elveszett(egy hetes zsomle). Ezt elloptak tolem a Palatinus strandon, az uj ruhammal egyutt. Utana nyolcadikig ilyen-olyan taskakkal jartam, leginkabb ocsem kockas-kek budmilljaval.
Kilencedikben aztan uj budmillt kaptam. Fekete-bezs. Ezt irattam ala anno az elso mtt szulinapon mindenkivel, es nagybevasarolni meg mindig ezzel jarok. Ez szolgalt negy evig, meg egy kicsit meg, egyetem alatt is. Utana kaptam egy gigantikus hatit, ami ket evig volt velem, aztan a Ferenciek teren szetszakadt es egy havi gm kaja szorodott ki belole. Akkor mentem el megvenni a vilagjaro hatimat, amirol nem is gondoltam volna akkor, hogy vilagjaro lesz. Bementem a Dechatlonba, es kozoltem az eladoval, hogy olyan hatit keresek, amibe ez(es mutattam neki a gm cuccokat) mind belefer. Persze a noi zsakok kozt nem volt akkora, csak a pasi zsakok kozott. Alapjaraton en a csatos zsakokat szeretem, de ez tetszett. Szep kheki szinu, mintatlan es nagy!
Ezzel voltam Genovaban es mindenhova ezzel kirandultam es Romaba is ezzel mentem...

Szeretem azt a hatit de..

De tavalyelottar ereztem, hogy kiszolgalja az idejet. Akkor vettem a kek egyvallas eastpakot. Amire Gondor fajat festettem (a newfeelen a gyuruvers volt de lekopott) es most szokom. Kevesebb a zsebe es kisebb is. De a vilagjaro mar nagyon kezd szetjonni es felek, ha megint kimosom, csak cafatokat szedek ki a mosogepbol. Pedig a bezs-fekete budmill utan ez a hati elte at velem a legtobb kalandot. Most ebben vittem at Bokihoz a kajakat.

Nem tudom mihez kezdjek vele, talan megtartom vilagjarasra, csak elobb kicsereltetem a zippzarjait.

Szeretem a hatizsakjaimat, az eletemet szoktam bennuk hordani. Valahogy hozzam nonek, foleg a bezs budmill es ez a newfeel.

Remelem az eastpakkel is joban leszunk. Csak lenne benne meg ket zseb.

Nincsenek megjegyzések: