2016. november 28., hétfő

Edzés

Sosem gondoltam volna,hogy egyszer fizetni fogok azert,hogy mozoghassak. En,aki minden tesiorat igyekezett ellogni...

Meg tavaly tel vegen kezdtuk, Dodieval az edzotermesdit, es en foleg iden kezdtem ugy erezni,hogy kell valaki aki javitja a mozgasom. Mert valamit biztos szarul csinalok, ugyanis nem eleg fejlett a testtudatom, a mozgaskoordinaciomat meg hagyjuk...
A net dobta fel a beatuyrobicrol a cikket es elso olvasasra megtetszett a dolog. Jo melegben kell zenere mozogni es azokat a teruleteket mozgatja at, amire szuksegem van.
Irtam is nekik mailt es jott is a valasz,hogy ezzel a terddel inkabb a core orakat ajanljak,mert az lassabb,es nem bantja a terdem. Hat jo.
Multheten el is mentem es hat embert probalo az a 60 perc.
Ma is voltam,masik edzonel, es jovohet csutortokon kiprobalok egy harmadikat.
Fura erzes az edzes utan sokkal konnyebbnek erzem magam.
Remelem fel ev alatt meghozza a vart eredmenyt,ugy hogy mellette jarok Dodieval is tovabbes uszom is.

Szeretnek szep, de kicsit izmos,noiesebb testet, a mostanival sincs sok bajom, de plotyinek erzem magam es azt nem szeretem.

Nincsenek megjegyzések: