2016. november 14., hétfő

Lila farfalle

Vannak dolgok,amikre csak most dobbenek ra.
A legutobbi ruhacseren elraktam egy lila felsot,aminek a mintajat nem is neztem igazan, a szabasa es az anyaga tetszett. A hetvegen kimostam es most,ahogy emeltem le a fregolirol,hogy holnal felvegyem, neztem meg jobban.
2012 decembere ota nem volt ilyen mintaju cuccom. Semmi. Egy kicsit duhbol, egy kicsit azert,mert tudtam,hogy Thereonnak fajna.
Meg tavaly nyaron is rairtam Qka baratnomre,hogy hat van az a ruha,ami nagggyon tetszik de olyan mintha... Es errol az jut eszembe,hogy.... Es nem tudom megvegyem-e. Vegul megvettem es kiderult,hogy azok viragok.
Szoval nezegettem ezt a felsot es vegul csak odaraktam a szek karfajara a holnapi ruhaim koze.
2012 decembere ota nem volt rajtam semmi, amin pillango talalhato.

Nem tudom miert is irtam most ezt le. Talan,mert belem hasitott,ahogy odahajtottam a ruhat,hogy nem, mar tenyleg nincs hatalma felettem,hogy mar ez sem szamit,pedig jaj de fontos volt regebben.

Lattam most fotot,meg videot is,amin Thereon szerepel es probaltam rajonni,mi volt az,ami annyira megfogott annak idejen. Es nem tudom. Tudom,hogy akkor mi volt, mert emlekszem ra, de valahogy a mai énem megsem erti.

Neha elgondolkodom rajta, foleg ha szerepel valamelyik almomban, hogy mi lehet vele. Vajon osszetort-e meg nehany szivet, vajon felnott-e, vajon megtanul-e valaha szeretni.

Erdekes,hogy igazabol csak a felsorol akartam irni, es egymast kergetik most a gondolataim. Teljesen mas dolgok is eszembe jutottak most,amik kapcsolodnak is,meg nem is.

Peldaul az mtt. A napokban valamiert irtam a zart csoportba(segitseg keres volt) es amikor Tundevel beszeltem errol,akkor mondtam neki,hogy "jah mondtam anyunak,hogy riadoztattam a csaladot" franya Freud.:)
De hat igy van ez. Valahol mindig a csaladom lesz,akkor is ha ugy erzem,eleg regota,hogy mar nem magamnak mentem meg a Megyet. Jo erzes,amikor elhivnak egy szulinapra vagy egyutt megyunk moziba, amikor ha kerdese van valakinek,felteheti es kap ra valaszt. Ezt a csaladot mi valasztottuk magunknak, tele van nagybacsikkal es nagynenikkel,akiket nem biztos,hogy meghivnal az eskuvodre,de azert ott vannak.

Ha egyszer Bokival gyerekeink lesznek, en szeretnem,ha viszonylag sokat lennenek ok is ebben a kozegben. Bar addigra az elso,sot talan a masodik baba generacio is nagyobbacska lesz mar.

1 megjegyzés:

Elf írta...

Idén nem fájt először nekem sem. És igen, nagyon jól tudjuk mi fogott meg benne minket.
Idővel mindenkinek más lesz a fontos, de a háttér, az mindig ott lesz :)