2017. április 6., csütörtök

Beteg bringa

U nagyon ki vagyok akadva. Tegnap tekertem haza a Moriczrol a Fehervarin, es Albertfalva kiteronel nagy puffot hallottam es kattogast.
A hatso kerekembe belefurodott egy szep nagy szog. Nem tudom elkepzelni,hogy az veletlenul kerult a bringasavba.
Lehet,hogy az elmult hetek stressze miatt akadtam ki most ennyire, de tenyleg nagyon kesz vagyok tole.
Irtam egy bringas ismerosomnek,aki szerel is,hogy szerinte kell-e kulso csere is vagy csak belso.Draga jatek lesz ez most, es nagyon nem volt hozza most kedvem. Bar rafer mar az IC-re (mav kek-sarga, csak ugye o nem bokorvonat,csak ott all meg,ahol en akarom) egy nagy tatarozas, csak nem most terveztem.
Meg tavaly az ocsem rakta rendbe, iden erre nincs lehetoseg.

Kicsi beteg biciklim.:(

Nincsenek megjegyzések: