2017. április 2., vasárnap

Trasferirsi

Irt a tulaj,hogy akkor ugye ures lesz a lakas otodikere. Nagyon hirtelen kellett igy osszepakolni es koltozest intezni. Karesz megint segitett, szombat reggel negyed tizre ott is voltak az albinal. Elozo este Viki es Krisztian mentek segiteni Bokinak, en csak egesz keson ertem at,mert nagyon kifaradtam a multheten.
Maradtak meg odaat cuccok, de azt mar athozzuk bkvn, a fontos dolgok nagyresze atjott.
Tudom,hogy mennyire nehez az embernek osszecuccolni az eletet dobozokba.
Szombaton Boki atment Monorra, en meg mogyival kosarakat venni, amibe a turcsiket tudjuk tenni, meg a gyogyszereket meg ilyesmi. Szepen el is rendeztem a dolgokat,meg mogyiztam. Meg a konyhat is kicsit atpakoltuk. Vasarnap meg aludtam. Sokat. Nagyon sokat. Meg elrendeztem a szekrenyben Boki ruhait. Es a jovoheten, a szunetben igyekszem a dobozokat mind eltuntetni es mindent elpakolni, meg otthonossa tenni.
Szeretnem ha Boki minel hamarabb otthon tudna erezni magat.

Nincsenek megjegyzések: