2017. április 27., csütörtök

Kimerult

Tudom,hogy sokszor erzem magam kimerultnek es ez nem jo. Ezert is csinaltatom a mindenfele hulye vizsgalatokat, mint tegnap a laktoz teszt. A hatranya a tesztnek az,hogy elozo nap kb.ehezel. De komolyan. Ehetsz rizst meg hust es helo. En kb.ehen halok. Ezt megfejelte,hogy a kollegam beteg es kvazi egyedul tolom az osztaly szekeret,segitseggel,mert a ped.aszisztensunk meg par kollega besegit, de akkor is halal.
Amikor valaki kirohog,mert kozlom,hogy ma egesznapoztam, tehat reggel f8tol delutan 4ig vagy 5ig en voltam a gyerekekkel, es de hat h masnak ez a normal munkaideje akkor azert ugy beraknam am egy ilyen hetre aztan rohoghet.
Mellette szalad a lakas, kb.semmire sincsen idom es leginkabb csak gyurmazgatnek, es aludnek. Borzaszto.
Minden tiszteletem azoke,akik ezt gyerekekkel toljak.

Viszont volt jo is, voltunk Sopronban anyosekkal,aki mar ugy beszel rolam,hogy a kismenyem. Sopron szep varos, de Koszeg szebb es a legjobb az a resz volt,amikor ketten mentunk Bokival a dzsindzsasban s egy kicsit el is tevedtunk. Kellet ez a kis kikapcsolodas mind a kettonknek. Negyunknek. Nem tudom mivel erdemeltem ki anyosomek szeretetet,de valamivel igen, es ez jo.

Meg jo az is,hogy ujra elkezdtem edzesre jarni, es nagyon bizom benne,hogy meghozza a vart hatast es megint tetszeni fogok magamnak a tukorben, most ugyanis, talan kamaszkorom ota eloszor,nem igazan tetszik,amit latok. Ha mar szultem volna nehany gyereket,azt mondanam,hogy hat jo, ez ezzel jar, de nem szultem es megis olyan plotyinek nezek ki es nem tetszik. Ugyhogy most eletmodvaltas van, jobban figyelek mit vacsorazunk, mit es mennyit iszom es tobbet mozgok. Ahova lehet bringaval megyek,most mar van bubi berletem is, es ha olyan az ido, azzal fogom megtenni a moszkvater-gellert ter tavolsagot, kb.ennyit lehet megtenni fel ora alatt,de majd merem az idot,hatha a kosztolanyiig is eljutok.

Ezek mennek,meg a baranyfelhok.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Forza bárányfelhők! És főleg Te!

Elf írta...

Mi lett a laktoz eredmenye?