2017. július 31., hétfő

Nyomiság

Nem tudom írtam-e már, de úgy néz ki, a keményítő feldolgozással vannak problémáim, attól fájogat még mindig a hasam, akkor is ha tartom a diétát.
Viszont mivel ezt nem az a doki erősítette meg, aki elküldött a vizsgálatra, azért valahogy csak elmegyek hozzá is és rákérdezek, hogy mi van most. Nem akarok életem végéig disznóport szedni, egy mert drága, kettő mert rohadt macerás.
Az IR és a pajzsmirigy eredmény hivatalos eredménye még nincsen meg, de megkérdeztem Ádámot és szerinte minden rendben van.

Viszont, amiért írni kezdtem ma, az az, hogy lisztérzékeny csoportban megint belefutottam egy hiper csajba, aki csak azt hajlandó megvenni, és szerinte ez a helyes, amin rajta a jelölés, hogy GM.
Hát én éhen halnék. Meg tízszer ennyibe kerülne a kajám, mint most. Szerintem az ázsia bt-s fűszerek sem GM-ek, mert olyan helyen csomagolják.
Aha. Hát nekem eddig semmi bajom nem volt tőlük, és tudtommal illik ráírni a csomagolásra, ha olyan helyen készül, ahol lehet allergén. Szegénykémnek nagyon bonyolult élete lehet.

Most pedig jól megreggelizem a nem sterilen tartott reggelimet.:))

Nincsenek megjegyzések: