2017. december 31., vasárnap

2017

Nos. A szokásos évi összegzés következik.
Már tavaly sem mentem végig hónapok szerint, most sem fogok. Ha egyetlen szóval kellene jellemeznem a 2017-es évet akkor az a "fáradtság" szó lenne. Nagyon sokszor írtam le, hogy mennyire fáradt vagyok, és az is voltam.  Stresszes, és valóban nehéz év volt ez, sok sok változással.
Kezdve a fürdőszoba felújításával, amit ugye megelőzött néhány költözés is, hogy egyáltalán el tudjuk kezdeni.  Aztán áprilisban összeköltöztünk, májusban minősítettek. A tél meg hideg volt és hosszú. Sok új kihívásom volt 2017-ben. Kapásból a LEP gyerekprogikkal indult az év és a farsanggal folytatódott.  Megszervezni egy nyaralás anyukámmal, ami életünk egyik legszebb élménye lett (pedig ajj mennyit idegeskedtem akkor is). Főzni az emberekre a táborban (óriási teljesítménynek érzem) és újra felvenni a fonalat a suliban. Ez utóbbi megy most a legnehezebben. De erről sokat írtam már, hogy mennyire úgy érzem, hogy nem felelek meg az elvárásoknak. A szünetben tanulni, utána nézni akartam a dolgoknak és hát nem igazán jutott rá idő, mert az éves fáradtságot pihentem ki.
Idén derült ki a hiperinzulin is és sok olyan dolog, ami nem jó.
De azért összességében vidám év volt, sokat nevettem, sok mindent el tudtam engedni, sok-sok jó dolog ért és a minősítésen előadott rémálmon meg a mamaetei idegeskedésen kívül kevés dolog van, amit másképp csinálnék.

Az idei tervek közül a következők sikerültek:

- Megtartani a munkahelyem. - pipa, egyelőre még megvan. 
- Elmenni anyuval San Mametebe es esetleg masokkal. - pipa!:) 
- Elkezdeni es be is fejezni a lakasfelujitast. - elkezdtük! Már új ablakaink is vannak.
- Boldogga tenni masokat. - Erről mások tudnak vallani. 
- Lemenni a tatai fesztivalra mogyival. - Ez elmaradt, de azért mert nem volt olyan a program, ami érdekelt volna minket. 
- Valami uj dologba kezdeni,amit meg sosem csinaltam. - Tulajdonképpen a személyi edzőhöz járás azt hiszem ez a kategória. 






Amit 2018-ban szeretnék:

- Többet utazni. Akár külföldre is (Stavenger a célállomás idén).
- Képezni magam a nyűves matematikából.
- Megtartani az állásom.
- Az edzéshez írt terveket megvalósítani. Jobb állóképesség, úszógumi eltüntetése, hasizmok megerősítése, jobb erőnlét.
- A fentihez, hogy heti kétszer elmenjek edzeni.
- Többet találkozni élőben a barátaimmal.
- Kevesebbet nyomkodni a telefonom.
- Több relax időt adni magamnak.
- Befejezni az elkezdett könyveket.
- Játszani a gépen.
- Mosolyt csalni Boki és a családja arcára.
- Mosolyt csalni mások arcára.
- Elkezdeni normálisabban tartani az IR részét az étkezésemnek (ugyebár a GMmel szinte lehetetlen együtt).
- Még többet nevetni.

2018-ra is sok ötletem és vágyam van. A többsége, amit fent írtam, rajtam múlik.

Most pedig megyek és elkezdem a lencsesalátát..:)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Hajrá! :) Az elfáradásodhoz: biztos vagyok benne, hogy bizonyos szintig az IR tehet róla, és szerintem ha sikerül jól beállítani a diétát és tartani, akkor jobb lesz.
Másrészt költözés-felújítás-nyaralás-tábor-minősítés-tanítás után szerintem mindenki más is bőven elfáradna év végére. A pihenés mindenkinek jár.