2019. július 13., szombat

3.hét után

Ma jutottam el oda,hogy nagyon kiborultam. Konkrétan zokogtam Bokihoz bújva,hogy sok,sok nem bírom. Sok a negatív lökés,ami felém árad és nem tudok minden nap mindenben jót találni,pedig nagyon igyekszem.
Azt hiszem az utolsó csepp a pénteki törvénymegszavazás volt.
Épp nagy boldogan tartottam haza az új textilekkel,amikből a húgomnak fogok ezt-azt varrni,amikor olvastam a hírt. Annyira kiakadtam,hogy nem tudtam utána magammal mit kezdeni, és aludtam két órát.

Emellett ott van a nyomoronc diéta,amit nem tudok rendesen tartani. Elfelejtem mérni az ételeket, elfelejtem hogy mi az,amit mérni kellene(a krumplit tudom,de mindig sütés után jut eszembe a mérés) a málnát vagy a dinnyét sem mértem le és a barackot sem.
Mert muszáj gyümölcsöket ennem,mert semmi energiám nincs. Ugyanolyan fáradt vagyok minden nap,mint eddig, ugyanúgy nem érzem,hogy lenne erőm. Ráadásul most még meg is jött és napokig csokit-csokival akartam enni és milli jegeskávét inni,mert az szokott segíteni, de most nem lehet,mert brutálcukros. Csináltam no carb csokis pudingot,hátha jobb, de azt is elfelejtettem mérni... Meg már benne volt a tálban.
Nagyon igyekszem figyelni,de tegnap is és ma is elfelejtettem írni, úgyhogy csak kb. idők vannak feljegyezve.

Viszont isteni finom húslevest főztem.

Nincsenek megjegyzések: