2019. július 25., csütörtök

A lelet

Szóval egy nagyon jófej gastroenterológus elküldött hasi MRre,mert semmilyen gastro vagy belgyógy oka nem volt annak,hogy fáj a hasam.
A nagy zaj ellenére elaludtam a vizsgálat közben.
Tegnap megjött az eredmény, amit elküldtem Ádámnak(szegény,mindig megtalálom ilyen hülyeségekkel)meg a Sőregrékának, hogy fordítsák már le nekem,mert nem értem. Sejtettem,mit tartalmaz,de nem értettem.
Réka volt a gyorsabb, ezúton is köszönöm!

Szóval a nagy helyzet az,hogy ez endometriózis. Megkérdeztem a dietetikusomat is ma,hogy ő mit lát,mondta,hogy igen, ez egyértelműen az,van-e orvosom? Mondtam neki,hogy van egy dokinéni,akit ajánlottak, szeptemberre van időpontom hozzá.
Nagyon fura ugyanis,de én ezzel az egésszel inkább nőhöz mennék. Biztos túl sok call the midwifet néztem.
(Ami egyébként egy nagyon cuki,megható sorozat,ajánlom!)

Szóval ez van. Lemegyek még a háziorvosomhoz is,ha nincs szabin, mert viszem neki a szívdobogós leleteket.

Próbálom helyrehozni magam.

Tegnap amúgy egész este bőgtem, megkérdeztem Bokit,hogy mi van,ha nem lehet természetes úton gyerekünk?
Hát akkor majd lesz lombik.
Jó és ha úgy se?
Akkor majd örökbefogadunk!

1 megjegyzés:

snufi írta...

én azért vagyok most ezzel kapcsolatban pozitív, mert felismerték a gondot, megtalálták a probléma okát, kezelhető és nem reménytelen a gond. fel a fejjel, túl leszel ezen a kezdeti szakaszon és minden rendben lesz! :)