2013. november 11., hétfő

Pozsony



Az ugy volt, hogy tantestuletileg volt lehetoseg menni Pozsonyba es en rogton feliratkoztam, hogy megyek/megyunk! A heten dolt el, hogy Thereon is johet es en ettol nagyon boldog kis buborekka valtam, egesz heten erre keszultem. Szombaton hajnali otkor, az ora elott eberedtem, keltettem Thereont utana csinaltam reggelit. Elindultunk es vartuk a kolleganomet, aki kocsival jott es kesett es en total panikban voltam, hogy hol van. De odaert es a buszt is elertuk. Mindenki nagyon kedves volt, bemutatkoztak Thereonnak(meg en is bemutattam ot) es beszelgettunk es nevetgeltunk. Odafele esemenytelen volt az ut. Pozsonyban, amint leszalltunk a buszrol szakadni kezdett az eso es el sem allt vegig, igy en a nap felet bokaig vizes csizmaban nyomtam le. Volt idegenvezeto nenink, aki nagyon bunko volt es nem mosolygott es ereztem rajta h a fenebe kivan minket es ezt az egeszet, raadasul felkeszult se volt igazan. Miutan szabadda valtunk megneztuk ketten a varat aztan a koronazo templomot, amibe egy koncert miatt ingyen be lehetett menni(ja az idegenvezetovel lattunk valami hiperertekes gobelineket 3 euroert) es setaltunk az esoben a varosban. Fotozkodtunk szobrokkal is. Aztan mekis forrocsoki utan visszaszaltunk a buszra es melegedtunk. A kollegaim kozul nehanyan dalolni kezdtek elol, nana hogy odamasztam en is. Elmeny volt. Utana volt vacsi es az igazgato kulon mondta h en szedjek eloszor hogy tuti legyen mint ennem.Baromi jol esett hogy ennyire figyelt ram. Miutan este hazaertunk kb.rogton elaludtunk. Ami nagyon fura volt nekem Pozsonyban hogy meg a turistaknak mutogatnivalo helyeken sincs semmi kiirva idegen nyelven csak szlovakul es hogy mennyire utalnak minket magyarokat. Ha meghallottak hogy magyarul beszelunk rank se neztek, nem fogadtak a koszonesunket se. Nagyon jol ereztem azert magam. Most egy nathas taknyos boldog kis buborek vagyok.

Nincsenek megjegyzések: