2014. február 9., vasárnap

1600

Gondolkodom rajta egy ideje, hogy menjek-e farsangra vagy ne. Az egyik felem szeretne menni, a barataim miatt, a masik felem nem. 1600 forint... Ennyi a sima belepo elovetelben. Ez tobb mint egy mozijegy vagy es strandbelepo es akkor meg nem ittam, nem vettem tombolat, nem oltoztem fel. Ahogy elneztem az idei tema masoknak is gondot okoz. Amikor eloszor hallottam, hogy mi lesz azt gondoltam, elitista retegtema(en a steampunkot se szerettem).  Jol beoltozni, igenyesen, hogy ne a hetkoznapi cumo legyen az emberen, mind a ket temaban koltseges. Az ara mellett ez az , ami szamomra ellene szol, hogy menjek. Pedig tancolni, bulizni, a barataimmal lenni jo lenne. ( es nem, nem akarom, hogy barki barmit kifizessen helyettem.) Egyszeruen csak azt hiszem nekem nincs 1600 forintom egy estere, ahol talan meg jol se ereznem magam. De meg mindig vacilalok... Szombatig van idom eldonteni.

2 megjegyzés:

Orsie írta...

én se megyek. nem az ár miatt, csak engem a buli része érdekel, az meg mindig esetleges. nekem a fő ok mondjuk az, hogy most kicsit be vagyok sokallva az MTT-től. chaten el tudom mesélni, vagy kérdezd Mikit, neki meséltem múltkor.

Insane.kismanO írta...

1. Egyetértek. Én is ezen vacilálok.
2. Nem hogy szombatig, de jövő hét szombatig ráérsz ezen agyalni :D