2014. február 11., kedd

Hozzam kozel allo szemelyek

Allitolag hozzam kozel allo szemelyek masoktol kerdezik, hogy mi a bajom. Szerintem, akit igazan erdekel es aki igazan hozzam kozel allo az TOLEM kerdezze meg ezt. Mellesleg most epp nincs miert aggodni ertem. Majd ha megint teleposztolom a facebookot idezetekkel, kispallal, hiperkarmaval, alvinnal es tobb rendszeresen tobb bejegyzest irok napi 15-nel, na akkor majd lehet aggodni, de akkor is ENGEM kerdezzetek rola, hogy mi van. Mert aki tenyleg kozel all hozzam, az megkerdezte. Annak elmondtam mi van velem. (Semmi kulonos egyebkent, csak nagyon faradt vagyok es keveset sut a nap. A parkapcsolatom jol mukodik, a barataim szeretnek es szerencsere tobb is van beloluk, van munkam, hol laknom, a csaladommal is minden rendben, szeretem a munkamat es a munkahelyemet es a barati koromben is sok mosolyt latok). Egyebkent arra is kivancsi vagyok, hogy amikor igazan kellett volna, ezek az allitolagos hozzam kozel allok hol voltak. Hol voltak tavaly ilyenkor, amikor belebetegedtem a maganyba? Amikor nehany emberen kivul senki sem beszelt velem? Nem volt veletlen az akkori tomeges face jelenlet de persze egyszerubb volt kinevetni es tiltani, mint ramnyitni, hogy Rabyn mi a baj? Most jol vagyok. Faradtan, de jol. Es ha valakit esetleg erdekel, hogy miert olyan szuros a stilusom mostanaban, az kerdezzen ra...

Nincsenek megjegyzések: