2014. február 25., kedd

Hiszti

Ez a bejegyzes hiszti lesz. Akit nem erdekel az ne olvassa el. Szarul vagyok, nem lelkileg hanem fizikailag. Faj minden izuletem, fazom es gyenegenek erzem magam, raadasul eszrevettem egy ideje, hogy a latasommal se stimmel valami. Ez persze ranyomja a belyeget a hangulatomra is. Az elmult ket napban mas vagyam se lett volna, mint bebujni a takarom ala es aludni, csak enni felkelni. Gyulolom amikor ez van, mert ilyenkor hasznalhatatlan vagyok es erzekenyebb es sertodosebb es sirosabb es gyulolok masok elott sirni. Es most azert is duhos vagyok, mert a rohadek liszterzekenyseg miatt vissza kellett utasitanom egy sutit, amit az egyik diakom szeretett volna adni nekem es en nem fogadhattam el es o emiatt majdnem sirt is. Es ezt utalom... Szoval most hisztis picsa vagyok. Ma mindent utalok.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Vigyázz magadra, és esetleg nézz el orvoshoz. Én most másztam ki az influenzából, és nagyon-nagyon hasonlóan kezdődött. Semmi láz, sőt, még kicsit alacsony is volt a 36,1, amit mértem, de mindenem fájt, és a kezemet alig bírtam megemelni. Aztán begyulladt a torkom mint állat, és több mint egy hétig kínlódtam de nagyon. Végül antibiotikummal elmúlt, de még most sem vagyok 100-as.

Azért ez lisztérzékenység egész durva dolgokat is produkál. Álmomban nem jutott volna eszembe a leírt helyzet, és mennyire kegyetlen dolog már? Átérzem (azt hiszem), mit érezhettél... :/

Legyél jól!