2014. február 22., szombat

Il Carnevale

Mégis elmentem farsangolni. Az úgy volt, hogy ültem TK-n a büfében és Eszter mondta, hogy kevés a jegyszedője. Mondtam neki, hogy ha mtt-s áron jöhetek én beülök neki jegyet szedni.
Megegyeztünk. Volt is jelmez ötletem, most már leírom, hogy kitaláltam, hogy én leszek Ripley macskája, csak elcsesztem a megvalósítást, így inkább nem lettem, hanem helyette csinos voltam. Olasz után hazarohantam és mint a tornádó söpörtem végig a lakáson. Kaja, zuhany, ruha keresés, öltözés, rohanva indulás. A buszt repülőrajtból értem el. Elsőre eltaláltam a Trafóba, amiért nagyon büszke vagyok magamra, mert azt hittem nem fogok, de Miki útmutatása alapján simán.
Gyorsan átvedlettem, Mil segítségével lett sminkem (nem tudom kihúzni a felső szemhéjam. Az alsót simán.)
Aztán jegyszedés, nézelődés, táncolás és hopp máris hajnali fél három lett, amikor elkezdtem remegni a fáradságtól. Viszonylag hamar hazaértem, ami tökjó,mert sminkelmosás után, mint egy hulla, zuhantam be az ágyamba és hat óra alvás után most ébredtem fel.
Amik emlékezetesek voltak az estéből:
- A táncok. Haláli táncok voltak. Majdnem csak lányokkal táncoltam. Ezúton is köszönöm Patiszonnak, Dodienak, Mirrandnak, Bansheenek, illetve a két nem lánynak: Bigfootnak és Ankalimonnak a táncot.
Meglepő volt, hogy a fiúk mennyire NEM táncoltak idén. Egyébként a zeneválogatással nekem voltak gondjaim. 2 számot ismertem fel összesen, és azért egy keringőblokkba jobb ha legalább a fele olyan, amit ismer a többség. De azért vicces volt.:)
Mirranddal még mindig iszonyat jókat lehet röhögni.
Voltak rövidke de jó beszélgetések is.
A buli részben is volt sok sok jó szám. Szerintem idén sikerült jól összerakni a zenei ízlésnek megfelelő zenéket, nem igazán volt üres a táncparkett, ha mégis akkor az  éppen aktuális dj számot váltott, ez dicséretes.
Összeszámoltam, hogy legalább tízen voltunk, akiknek van párja de nem jött el.
Jó volt, tényleg jó volt. Megérte elmenni.

1 megjegyzés:

Patiszon írta...

Én is köszönöm a táncot, jó élmény volt :)