2014. április 14., hétfő

L'esame di lingua

Nem sikerult. Megint nem. 3% a szobeli, 12% az irasbelihez hianyzott. Mar nem tudom mit csinalhatnek. Lassan lejar a haladek is, elvesz a diplomam, amiert 4 evet tanultam es egy szakma nelkuli senki leszek. Gyulolom ezt az egeszet, gyulolom magamat is erte. Amit szeretek csinalni, azt sosem tudom jol. Most valami nagyon jonak kell velem tortennie ahhoz, hogy megint mosolygni tudjak. Ma egesz nap sirtam, kisebb-nagyobb etapokkal. Most is total konny a szemem,mert nem akarom elveszteni a munkamat. Nem azert, mert olyan hude sokat keresnek, hanem mert szeretem csinalni, felkelni, bemenni, veluk lenni, tanitani oket. Gyulolom, hogy egy rohadt papir miatt,aminek a kepzesemhez koze sincs, kell majd lemondanom errol. Mert a tanitonenik nem hasznaljak az idegen nyelvet. Mogyi, Ryana, Kincso a tanum ra, hogy en nyelv tanulasbol mekkora lama vagyok. Nem veletlenul futottam neki kilencszer a magyar nyelv 3 vizsganak, pedig az az anyanyelvem... Rettegek tole mit fog mondani az igazgato, amikor eloallok vele, hogy augusztusban van ujra lehetosegem probalkozni. Azt se tudom, mivel jarok jobban, ha egy vizsgafelkeszito 5x5os tanfolyamra megyek vagy ha kimegyek es kint probalkozom a vizsga lerakasaval is. Olyan vagyok, mint Havas Jon....

2 megjegyzés:

Dodie írta...

Panni, nincs határidő h meddig kell letenni a nyelvvizsgát. Nem fogják elvenni az diplomád, ne félj :) Egyes egyetemek megszabhatják hogy a záróvizsga után mennyi ideig kell teljesíteni a kritériumokat az oklevél átvételéhez, de nem hiszek hogy a tok ilyen lenne.

Orsie írta...

nagyon sajnálom, de ne add fel, és sztem Dodienak igaza van!