2014. április 21., hétfő

Tropicarium

Karácsonyra kaptam a szülőktől egy Campona utalványt, amiről nem tudtam eldönteni mire akarom költeni. Venni belőle valamit nem akartam, és aztán láttam, hogy haha belépőt lehet rajta venni a Tropicariumba. Tipikusan az a hely, ahova szerettem volna már elmenni, de sajnálnám rá a 2300 forintot. Viszont az utalványból rögtön két belépő is kitelt, szóval mondtam Thereonnak, hogy a szünetben elmegyünk!
Pénteken kettő körül el is indultunk, és én egy kicsit tartottam tőle, hogy mi van, ha mégse fogadják el a kupont. De szerencsére a néni elfogadta, így bemehettünk. Utoljára odakint voltam bármiféle állatkert-szerűségben (Aquarium), és nem is tudtam mi várhat rám, úgyhogy kíváncsian vártam a dolgot.
A sok kis hüllő, pók, ízeltlábú, madár, vízi élőlény mellett, voltak majmócák. Hát én brutálisan elolvadtam a majmócáktól, annyira cukik voltak. Főleg a kismajmócák, ahogy kapaszkodtak az anyukájukba. Ha nem töltöttünk el legalább fél órát, csak a majmócákkal, akkor egy percet se. Mellette persze voltak még kis halak. A kis halak is baromi érdekesek voltak. Színesek meg érdekes formájúak meg viccesek. Aztán játszottunk olyat, hogy meg kellett találni a békát/gyíkot a terráriumban ahol lakott. Nekem még mindig fura, hogy ezek igazi élőlények és tényleg léteznek a ketrecen kívül is, valahol a világban. (Az első ilyen ledöbbenésem Genovában volt, amikor papagájok repkedtek az utcán.)
Meg persze ott voltak a cápák. Na a cápa az egy igen érdekes állat, mert csak úszkál körbe-körbe de tudod, hogyha beesne egy ember akkor hambekapná és olyan fogai vannak, amikkel nem akarsz találkozni. Ja meg voltak aligátorok, és bár mindenhova ki van írva, hogy NE DOBJ ODA PÉNZT, meg NE VAKUZZ, szerencsétlen aligátornak a páncéljába volt szorulva egy húszas, meg tele volt a medence is pénzzel, és persze minden második ember vakuzott. Meg volt esőerdő szimuláció, ami szerintem nagyon ügyesen lett megcsinálva a dörgéssel, meg az elsötétítéssel együtt.
Az egésznek a végén meg van rájasimogató, ami nagyon vicces, mert állnak az emberek és várják, hogy csóri rája odaússzon, de neki igazából nagyon nincsen kedve ehhez, de azért néha feljön és akkor mindenki sikongatva megsimogatja (én is).

Nagyon jól éreztem magam és örülök neki, hogy el tudtunk menni végre. Szükségünk is volt rá, mert nagyon régen tudtunk elmenni valahova, meg tetszett is az egész. :)


                                                          



2 megjegyzés:

Dodie írta...

Kicsit olyan volt ez a poszt mint egy mesekönyv szövege :DDD
"És voltak kis halak is. Annának nagyon tetszettek a kis halak, mert nagyon érdekesek voltak. Színesek meg érdekes formájúak és viccesek. Annak jól érezte magát a Tropicariumban." :DD

Csillagvirág írta...

Mert Anna tényleg jól érezte magát.:)