2014. április 24., csütörtök

Sirasos rohamok es konyhai balesetek

Mivel a heten hosszu het van, elegge elfaradok es ilyenkor sokkal hamarabb bogom el magam. Mostanaban amugy is szamitani lehet nalam sirasi rohamokra, mert nagyon szeretem a munkahelyemet es nagyon felek, hogy el kell jonnom. Nagyon fogok sirni akkor es a gyerekek is es ha erre gondolok, mar sirok is. Borzaszto jo erzes, hogy mindenki megkerdezte, hogy birom, pedig csak ket napja vagyok egesz nap. Az elozo helyen meg penteken se jutott eszebe senkinek rakerdezni, hogy hogy vagyok, amikor egesz heten en voltam. Ma, nem tudom a faradsag miatt, vagy mas okbol, megegettem a kezemet es fel orat bogtem a konyhaban, kozben 30Y-t meg egy kis Kispalt hallagtva. Pedig nem is egettem meg nagyon, de egyszeruen nem maradtak abba a konnyeim. Aztan Thereon ram irt, hogy hogy vagyok aztan skypeoltunk is. Ez megnyugatott es adott annyi erot, hogy befejezzem a pizzat, meg egy kicsit el is pakoljak. Nagyon remelem, hogy jon a kolleganom mar hetfon. Persze kibirok meg egyszer 3 nap hosszut, ha muszaj, de majus elsejet akkor vegig alszom.

1 megjegyzés:

mogyocska írta...

Tőlem minden nap megkérdi valaki, hogy bírom, persze egész más okból :D

NE izgulj! Minden rendben lesz.