2014. április 26., szombat

Osszevisszaelet

Tegnap kaptam egy informaciot, ami kiegeszitett egy korabban kapottat. Nem is kiegeszitett, csak hozzatett. Nem hiszem, hogy az erintett ket/tobb ember olvasna a blogomat, de mivel duhit es elkesit a dolog muszaj irnom rola. Az az erzesem, hogy az mttben tobben is Thereont okoljak azert, mert nem megyek kvazi sehova. Elmeselnem, hogy rohadtul nem igy van. Thereonnak nincsen koze hozza, es ha valamilyen okbol szet mennenk, akkor sem mennek el taborba es akkor sem mennek rendezvenyekre, egyreszt mert nincs ra penzem ( igen valoban nincs, momentan hobbybol nyelvvizsgara koltok...) masreszt meg kedvem sincsen hozza surun, es ennek az egyik oka a tegnap kapott informacio. Ahhoz ugyanis egeszen jol hozza vagyok szokva, hogy kibeszeljuk egymast, egymas kozt, de hogy ket kvazi idegennek fikazunk valakit, na ahhoz rohadtul nem es ezt egy nagyon undorito dolognak tartom. Nekem is vannak emberek akikrol megvan a velemenyem, de idegennek SOHA nem fikazom! Kifele az Mtt-t is is igyekszem vedeni, de sokszor egyre nehezebb.
A taborba sem Thereon miatt nem megyek. Talan van aki emlekszik ra, hogy egyszer mar majdnem nem mentem, mert nem akartam SMT lenni egy olyab taborban, ahol minden baratom szervezo. Iden is az a helyzet, hogy azert nem megyek, mert nem szervezek, es szerintem atokcsapas lennek barmelyik csapveznek. Azok kozul, akik iden vannak, egyedul Icke az, aki ha azt mondana, hogy menjunk Moriaba, akkor gondolkodas nelkul kovetnem. A tobbieket vagy ledominalnam vagy azon tornem a fejdmet hogyan segitsem a munkajukat, vagy nem vagyok hajlando egyutt dolgozni veluk, pedig a csapathosuket szinten elfogadom vezetonek. Nem akarok en lenni a problemas tabozo, es az se akarok lenni, akit betesznek vhova mert mekkora huzoember, mert nem lennek az.

Nincsenek megjegyzések: