2015. március 4., szerda

Insomnia

Eeees megint nem tudok rendesen aludni... tegnap ejjel peldaul azt almodtam, hogy egy taxiban mentem haza a csaladommal, amiben pluszba ult egy fura szagu szemuveges hajlektalan es a timar utcanal ki akart szallni fizetes nelkul, de az ocsemmel elkaptuk es megvertuk. Utana kis zold beka szeru lenyek ozonlottek a csatornakbol, hogy atvegyek az uralmat a fold felett de ablaktisztito sprayel lefujva meg lehetett oket olni, mert attol osszeasszott kis bekak lettek. Hajnali negy ora nulla perckor felebredtem es valami hasonloan nyomasztot almodthattam utana, mert azzal az erzessel keltem. Hetfo este meg valamikor kislampat kapcsoltam. Nem emlekszem mikor eeees most se tudok aludni pedig reggel hatkor kelek!!!!! Gyaaa... es a hetvege megint zsufi. De legalabb van fizu!:)

Nincsenek megjegyzések: