2015. szeptember 29., kedd

PÖCS

Hetfon elmeselte a fonok, hogy mit is varnak el tolunk, gyakornokoktol. Aztan tegnap meselte egy kolleganom, hogy a mentoros megbeszen az volt a tema, hogy en mit hibaztam. Mondom dejo... mindegy. Erre kicsivel kesobb lebasztak, mert mig a kolykeim oran voltak, en a tanariban nyomtattam, meg levelet irtam a szuloknek. De hogy mar veluk kell lennem mert napkozis ido van.... a napkozos idomet nem en osztottam be.... mindegy. Aztan tanulasi idoben telefonalnom kellett es mar nemi gyomorgorccsel mentem a tanariba, hogy most vajon miert szurnak le. A gyerekeket addig amugy masik kollegara biztam.  Hazafele azt beszeltuk a kolleganommel, hogy olyan nyomast kezdtunk erezni, mint vegzos korunkban. Mindenki minket figyel es tudom, hogy van aki azert, hogy belenk kosson. Nagyon vidam lesz igy dolgozni...

Nincsenek megjegyzések: