2016. augusztus 24., szerda

Az a fura

Az a furcsa, hogy kicsit olyan mint az mttben. Sok ember egyutt,egy célért dolgozik egyutt es mindenki igyekszik a sajat dolgaval foglalkozni, nem a maset nezni.
Volt csapatepitos elso ket nap, ahol meg elveztem is a csapatepitos jatekokat, pedig amugy deutalom...
Vannak mar nevek, akiket megjegyeztem. A fonokom nem ellenseget lat bennem, hanem erdekli ki vagyok es mi vagyok.
Furcsa volt amikor hallgattam a tobbieket, akik itt vannak mar hogy miert szeretnek itt dolgozni. Hogy tenyleg segitokeszek, es mosolyognak!
Leulnek a foldre!
Egyutt enekelunk a tanevnyiton. En is.
A fonokseget erdekli a velemenyunk. Ha valamit meg kell oldani, akkor megprobaljuk kozosen.
Istenem nagyon furcsa. Kicsit olyan mintha hazaertem volna es kozben meg felel hogy csalodni es koppanni fogok.
Nem tudom ebbe a hazaeres reszbe mennyire tartozik bele a szarmazasom, hogy itt vegre nem kellett suttogva kimondani, hogy a nagyapam tulelte a halaltabort a nagymam meg a rakpartot.
Hogy ugy erzem, hogy ez egy nagyon nyitott es kozben szkeptikus es nagyon zart kozosseg is.
Hogy a kollegam kozolte h az alapkeszsegek a fontosak nem az h hany holdja van a Jupiternek.
Jo igy. Biztonsagos.
Es nem akarok benne csalodni.

Nincsenek megjegyzések: