2016. szeptember 3., szombat

A felhők felett az ég..

Ma váltottam be a születésnapi ajandékomat.
A reggel elég nyűgösen indult. De azért nekivágtunk az autopályának a motorral.
Pontosan egyre értünk le, mert az ötösön olyan dugó volt, hogy öröm volt nézni.
Amikor odaértünk nagyon jófejek voltak. Kitöltöttem egy nyilatkozatot, hogy tudomásul veszem a veszélyeket és önszántamból jöttem, aztán felcsatolták a hevedert meg kellett másik nadrágot felvennem aztán bemutatkozott a figura, akire rá voltam csatolva es tökjó fej volt végig.
Felmentünk repcsivel a felhők felé. Magára csatolt a pasas és ki kellett ülnöm a repcsi szélére és hátrahajtotta a fejem és beledőltünk a semmibe. Uristen az az érzés, hogy ott vagyunk a levegőben és zuhanunk és nem félek! Nem olyan mint amikor álmomban zuhanok.
Aztán kinyílt az ernyő és szépen ereszkedtünk lefelé és irányíthattam az ernyőt és gyönyörű volt minden és szabad voltam, mint a madár.
Elképesztő érzés.
Aztán földet értünk, nekem kicsit felkavarodott a gyomrom, de ez normális és közöltem, hogyha söröznék, hát most tuti meginnék egy korsóval.
Készült videó és képek is. Utóbbiakat, amint hazaérek megnézem. A video meg fent lesz valahol, kapom majd a linket.

Rettentő hálás vagyok a barátaimnak ezért az élményért! Köszönöm!:)))

Nincsenek megjegyzések: