2016. szeptember 27., kedd

En nemtom mi ez

De rohadt szar.
Valamikor szombaton kezdodhetett, a fejfajassal. Vettem be ra algoflexet, oszt irany a dolgomra. Faradt voltam egesz nap, de ezt betudtam a noiessegnek, Jankanak es annak,hogy 6 oras alvasokkal toltam le a hetet.
Aztan vasarnap megint algoflexes nap volt, mert sajgott.
Tegnap este a brutalis hanyinger es a hidegrazas meg a gyengeseg erzes tarsult hozza.
Ma vegigcsinaltam a napot a fejfajassal, gyengeseg erzessel es alig vartam, hogy hazaerjek.
Most legalabb a brutalis hanyinger nincs, csak szomjusag es fajdalom es gyengeseg es lazasnak erzem magam, de a lazmero szerint nem vagyok az.

Rettentoen idegesit a dolog es nyomoreknak erzem magam es tehernek es ezt utalom.

Es nem lehetek beteg, most nem.  Meg harom napot le kell tolni, utana 4 napos hetvegem lesz es holnap edzes is lenne.

Es nyugos is vagyok es mindenen elbognem magam...

Nincsenek megjegyzések: