2016. szeptember 11., vasárnap

Nagyszülők

Azon gondolkodtam tegnap éjjel a sátorban,hogy hogyan lehet valaki annyira önző, hogy megfosztja a gyerekeit a nagyszüleitől. Hogy a saját viszályait a párja családjával, átülteti a gyerekbe is.
Az én anyukám és a nagymamám nem szerették egymást.
De sosem volt olyan, hogy előttünk szídták volna a másikat (csak amikor már nagyok voltunk) vagy hogy ne engedtek volna el a nagyszüleimmel.
Én el nem tudom képzelni azt a szituációt, hogy ilyet tegyek.
Hogy nyomást gyakoroljak a páromra, és megfosszam őt is és a kölyköket is a nagyszüleitől.

Azt gondolom, minden olyan anyának és apának kijár a tisztelet, akik felnevelték a gyerekeiket és nem hagyták az út szélén. Vagy nem is tudom ezt igazán jól megfogalmazni. Eddig ugye nekem is az összes anyós jelölttel voltak problémáim, de azért legalább tiszteltem őket, mert életet adtak a páromnak és fel is nevelték és sem Alyrnál sem Thereonnál meg nem fordult a fejemben soha, hogy az anyjuk ne láthassa a majdani gyerekeinket. ( Az, hogy kire bíztam volna rá, az más kérdés).

Most meg főleg nem jutna ilyen eszembe. Nagyon szerencsésnek tartom magam, mert Bokival egy családot is kaptam, ahogy ő is velem, és az anyukáját szerintem nem lehet nem kedvelni. Nem véletlenül értik meg olyan jól egymást az én anyukámmal.

És persze tudom, hogy vannak idióták, de ezek az idióták azt nem fogják fel, hogy a saját gyerekeikkel basznak ki akkor, amikor a saját vélt vagy valós sérelmeik miatt megtagadják tőlük a nagyszülőket.

Nincsenek megjegyzések: