2016. december 16., péntek

13

Ennyi orat aludtam,majdnem egy huzamban tegnaprol-mara.
Uristen de ki vagyok merulve. Edzesre sem mentem, mert ereztem,hogy rossz otlet lenne. Miutan hazaertem,hajat mostam es befekudtem az agyba, es ki se masztam belole ma fel kettoig....
Nem tudom mikor merultem ki ennyire.
Boki csinalt nekem forrocsokit.:)
Nagyon kell mar a karacsonyi szunet.
Kozben folyik a lep szervezes is, en elinditottam a hozzam tartozo reszleget, de nalunk ugyis csak a helyszinen van igazan nagy melo. Igyekszem majd reklamozni a suliban is, hatha eljonnek paran. Ez az elonye annak,hogy gimiig vannak itt gyerekek. Jovore talan a levelezo versenyt is kikuldom.
A melohelyen egesz jol mennek a dolgok,csak nagyon faraszto. A szubetben utana akarok nezni matekos jatekoknak es annal,hogy hogyan lehet erdekesen tanitani a szorzast. Meg osszerakni egy nagyobb dalcsomagot a masodik felevre.

Jo lenne nem hullakent tengetni a napokat. A tel nem az en evszakom. Sotet van es hideg.

Nincsenek megjegyzések: