2016. december 31., szombat

2016

Tavaly azt irtam,hogy 2016-ban szeretnek kulfoldre utazni es nem azon toprengeni,hol fogok dolgozni jovore.

Nos ez a ketto teljesult. Voltam Londonban es nem kellett aggodnom azon,hol fogok dolgozni.

A tavalyi erteklot lebontottam honapokra, most csak megprobalok idorendben menni es csak nehany dolgot kiemelni.

Az ev eleje meg a terdmutettel volt elfoglalva. Januarban elkezdtem edzoterembe jarni, februarban atkoltoztem Bokihoz,hogy mogyiek fel tudjak ujitani a furdot es a konyhat. Marciusban kivettek a csavart a terdembol. Aprilisban interjunk voltam, es hazakoltoztem. Majusban kiderult,hogy fel is vettek es ocsem kikoltozott Angliaba. Juniusban elkoszontunk a gyerekekkel es a voltam mogyival meg Annaval Tatan es nyaraltunk Bokival. Juliusban taboroztattam. Augusztusban harminc eves lettem es megolelhettem a Balazst a szulinapomon es Bokitol gyonyoru ajandekot kaptam, a barataimtol meg bakancslistasat,aputol meg repjegyet.
Megismertem az osztalyomat, elindult a tanev.
Szeptemberben megkuzdottem a korankelessel es voltunk Sason.
Oktoberben meglatogattuk az ocsemet, voltunk HPmuzeumban, bogtunk, apuval csatangoltunk.
Novemberben tul sok kulonos nem tortent azt hiszem.
Decemberben lep es farsang szervezo lettem, volt nagyon jo kis nyugod karacsony, hazajott az ocsikem ajandeknak.
Ma pedig Bokival es a barataival szilveszterezem.

Jo ev volt 2016. Sok-sok boldog dolog tortent, sok olyan elmen, ert,amire nem szamitottam.

Mit szeretnek jovore?
- Megtartani a munkahelyem.
- Elmenni anyuval San Mametebe es esetleg masokkal.
- Elkezdeni es be is fejezni a lakasfelujitast.
- Boldogga tenni masokat.
- Lemenni a tatai fesztivalra mogyival.
- Valami uj dologba kezdeni,amit meg sosem csinaltam.

Sok-sok celom es tervem van 2017-re es remelem eg, resze meg is valosul.

Szeretek itt lenni es elni. Nagyon.

1 megjegyzés:

mogyocska írta...

Koszonom,h a terveid egy reszenek reszesenek szansz :))