2016. december 18., vasárnap

Quattro

NNegy eve ilyenkor jottem haza kulfoldiabol. Olyan igazi Love Actually jelenet volt, ahogy reppenek a hugom, a kutya, mirrand es thereon fele.

Ha akkor valaki azt mondja nekem,hogy ma iskolai Hanuka vasarra docogok a hetes buszon, hat lehet,hogy korberohogom.

Tegnap reggel korabban ebredtem,mint Boki. Gondolkodtam egy csomo mindenen, es most kis kommunikativ hangulatom van, viszont nincs itt senki, ugyhogy leirom.
Gondolkodtam az mttrol es az ott betoltott szerepeimrol. Boki mondta,hogy neki mindig megvolt fixen,hogy hol szilveszterezik.
Nekem eleg ritkan volt fix. Talan egy kezemen meg tudon szamolni,amikor engem hivtak valahova,ha en nem szerveztem. Najo, ket kezemen. Iden peldaul minden baratom mashol lesz, es sanszosan en is Bokival hazibulizom.
Az mtts szilveszterekben azt szeretem,amikor ejfelkor elenekeljuk a Himnuszt.
Anno a cpsekkel nem enekeltunk es nem tudom Bokieknal szokas-e. De nekem valamiert fontos.
Mint a tobbi kis szertartas az eletemben. A karacsonyi keszulodes (hah megvan am mit fozunk!) es a fa kivalasztas es allitas. Mint a szulinapoknal az ajandek valasztas. Mint a mindennapokban a napi team, az ahogy kikeszitem a masnapi ruhat, a munkahelyemen a kave.
Ha sikerulne, reggeli szertartasok is lennenek,de keptelen vagyok felkelni hozza.:(

Aztan eszembe jutott az is,hogy a nyaron ki szeretnek menni Olaszorszagba megint. Csak nehany napra, de kimenni. Hianyzik es valahogy mindif energiaval tolt fel ha ott vagyok. Arra pedig most nagyon szuksegem lenne.
Iszonyatosan sokat vagyok faradt es kimerult es januarig nem megyek vele orvoshoz,mert akkor mar lesz medicover kartyam es le akarom tudni az egeszet egyben,minden nyomoronc vizsgalattal,amit a doktornenim felirt nekem. Ha sikerul megbeszelnem,hogy egy nap alatt tudjuk le az egeszet,az jo lenne. Es igen tudom,hogy nincs teljesen ingyen,de nem kell fel evet varnom a hasi uh-ra..

Ja es tegnap belestunk a.karacsonyi vasarba,de olyan sok volt az ember,hogy inkabb egy forraltbor utan eljottunk. De azert jo volt.:)

Nincsenek megjegyzések: