2017. január 12., csütörtök

Rengeteg feszko

Miutan a kedd volt az idei tanev egyik legrosszabb napja, szerdara lebetegedtem. Nem veszesen csak a felfazas melle kaptam egy kis lazat meg gyengeseget.
Lementem a dokihoz, elregeltem,hogy mivan, hogy allandoan faradt vagyok es ideges es feszult es ez nagyon zavar.
D-vitamint es magneziumot kaptam es antibacit es kiirt a hetre,hogy rendbejojjek,mert o is tudja,hogy en ilyenkor tenyleg betegebb leszek ha nem pihenem ki. Az influenzat is ki szoktam aludni.
Szoval valami dobbenetesen feszult es faradt es kedvetlen vagyok
Ehhez biztos koze van a sotetnek es a sotetben keleshez. Nagyon nem szeretem,hogy akkor kel fel a nap,amikor beerek dolgozni. Ha valami olyan van,akkor sotetben kelek es sotetben erek haza.
Elkepesztoen elfaradtnak erzem magam, edzesre se mentem hetfon,viszont aludtam 5 orat delutan. Mar itt sejthettem volna,hogy baj van. Ennyit azert nem szoktam aludni. Es utana rendesen ejfel korul aludtam el ujra.
De most remelem a gyogyszerek rendbe hoznak

Tulajdonkeppen mar meg is lepodtem,hogy iden meg semmi komolyabb bajom nem volt. (iden=ebben a tanevben)

Nincsenek megjegyzések: