2017. január 1., vasárnap

Reggelizel velem?

Tegnap ejjel epp kevergettem a lencset, amikor bejott Krisztian,lehuppant egy szekre,majd kozolte,hogy en egy nagyon tolerans ember vagyok.
Neztem ra,hogy miert?
-Hat mert hogy Bokival vagy.
-Ja tudod. Szeretem.
-Mit szeretsz benne?
-Hogy okos, figyelmes,humoros, masokkal is torodik. Ja meg tudod nagyon szexi.
- Jo hogy nem gondolkodtal a valaszon. Sokat elarul.:)

Aztan hajnalban,amikor mindenki hazament,lefekudtunk aludni, es beszelgettunk meg Bokival. Pontosabban o beszelt en meg hallgattam. Sok volt a tegnapi nap, inkabb hasonlitott egy mtt-s bulihoz,minz ahhoz amit ok buli neven nevezni szoktak, de nekem tetszett. Beszelgettem az emberekkel, hulyeskedtunk, meg tancoltunk is.

Reggel arra a mondatra ebredtem,hogy "Reggelizel velem?"

Es nekem ennel tobb nem is kell.
Nem kell nagy haz, draga auto, evente kulfoldi nyaralas, csillogo nemes femek.
Csak ennyi kell,hogy ujev reggelen mellette ebredjek, atoleljem,odabujjak, hogy habos kavet csinaljon nekem, olyat,amilyet csak o tud,hogy rohigcselve almodozhassunk a holnapjainkrol.

Borzasztoan szerencsesnek erzem magam, mert o van nekem es en neki es tudom, hogy mi ketten tenyleg a vilag ellen is fel tudjuk venni a harcot ha kell.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azért a csillogó nemesfémek igazán kellhetnének ;) :D :D :D