2017. június 11., vasárnap

Hétvége

Boki elment hétvégén a szüleivel tetőt épîteni. Először nem örültem, de végül tökjól sikerült. Szombaton átalaudtam a fél napot és csak az auchanig mentem bringával.
Vasárnap egész nap értékelőket îrtam,meg mostam, már előre siratom a mosógépet. De hát hallom rajta,hogy már nagyon szenved. De olyan szépen mos. Jó lenne ha elvinné valaki,akinek szüksége lehet rá és talán meg is tudja csinálni.
Meg öcsémmel letöltöttük a steamet és lett eredeti Skyrimom,úgyhogy újra, teljesen előről kezdem, csak most teljsen egyedül. Anno Thereon sokat segîtett benne és még az a verzió volt fent,amit tőle kaptam, de már nagyon nem működött. Úgyhogy letöröltem.
A hétvégén kipihentem magam, ezt onnan tudom,hogy ma reggel nem kellett hatkor szundiba tenni a telefont, csak egyszer. Vidáman indultam el szoknya van rajtam, meg ékszerek, és konytba tettem a hajam. Ez a kontyfánk egy jó találmány.
És ma este már otthon lesz a Boki is.:)

Nincsenek megjegyzések: