2018. február 19., hétfő

Anyukamnal

Hétvégén végre hazajutottam anyuekhoz. Szeretnék többet menni,de olyan nagyon messze tud lenni télen a hidegben... Mert ha mar bringazhatok,akkor juhu, nincs messze.
Szóval hazamentem es egy csomo dologrol beszélgettünk, többek között az apás szülésről.
Anyu engem és a húgomat apa nélkül,az öcsémet apuval szülte.

Én sokat gondolkodom ezen a témán, főleg így,hogy lassan minden barátom szülő.
És nem tudom. Azt tudom,hogy szeretném ha bent lenne valaki, de nem biztos,hogy Bokit szeretném bent tudni.
Ez az egész szülés téma nekem annyira női dolog,hogy a dokin kívűl úgy érzem, nincs helye bent más férfinak(máskor meg tökre szeretném,ha lenne). Inkább úgy képzelem el,hogy anyukám meg a kishúgom,esetleg anyósom váltásban vannak velem, a férfiak meg kint a kispadon törögetik a kezeiket.

Olvastam egy cikket, amiben egy anyuka kifejti,hogy ő elsősorban felnőtt ember és nő és másodsorban anya, hiszen az első kettő kellett ahhoz,hogy a harmadik megvalósuljon.

Azt gondolom,hogy nagyon kevés olyan férfi van a világon,aki nőnek tudja tekinteni az asszonyt, miután látja a világ egyik legkiszolgáltatobb helyzetében. Vannak ilyen férfiak, de előre sose lehet tudni,hogy pszichésen ez hogy hat rájuk. Szerintem épp elég sokk,hogy felelőssé váltak egy életért. És én azt szeretném,hogyha lehet, hogy gyerekszülés után is elsősorban nőnek lásson Boki.
Azok a férfi ismerőseim, akik bent voltak a gyerekük születésénél, és meséltek róla,mind csodaként élték meg. Akik nem, azok meg másfajta csodaként.

Anyuval tanakodtunk azon is,hogy nem lehet-e ennek a sok-sok válásnak az egyik oka az,hogy a férfiak nem látják a nőt a gyerekük anyjában. Csak az anyát. Biztosan köze van hozzá,még ha nem is tudatosan.

Beszélgettünk még az mttről is,hogy voltam a következő évi csapvezek egyik csapattaliján, hogy kicsit segítsek nekik a jövőre nézve.
Nagyon kíváncsi lennék,hogy hasznos volt-e és hogy a gyakorlatban tudják-e majd hasznosítani,amiket mondtam. Rettentő érdekes élmény volt rangidős mttsnek lenni egy mtts társaságon belül és nagyon vicces volt Zsolti reakcioja arra,hogy én nem csak hogy jártam,de együtt is éltem Alyrral.

Nincsenek megjegyzések: