2018. február 14., szerda

Mai mókás ügyintézés.


Jött egy kedves e-mail, hogy le fog járni a személyim, kegyeskedjek már újat csináltatni.
Most itthon vagyok, mert szünet van, el is mentünk Bokival az ügyintéző helyre a XXII.kerületibe, mert az közelebb van és személyit akárhol lehet csináltatni.
Azzal kezdte az információs pultos nő, hogy de ha még érvényes tíz napig, akkor mit akarok én itt. Mondtam neki, hogy jött a behívó, és nem akarom azt, mint anno, hogy nem volt személyim hónapokig. Erre adott sorszámot.
A személyimet hamar lezavartuk, lesz benne ujjlenyomat, telefonszám, taj szám meg adószám is. Nagyon helyes kis cucc. Gyorsan végeztem. 8-10 nap és lesz személyim.
Ezután jött az, hogy akkor mostmár bejelentjük ide Bokit is, mert mégiscsak lassan egy éve együtt lakunk.
Igen ám, de a rendszer szerint a helyrajzi számon mind a két ház rajta található, és hát így nem tudják ide bejelenteni őt. Ja és állítólag apám haszonélvező, ami vicces, mert erről egyikünk se tud és a tulajdoni lapon se szerepel... És kellene az ő hozzájárulása is.
Namost az a móka az egészben, hogy eddig, egész sok ember volt ide be-ki jelentve, és soha senkinél nem kezdtek el ezen hisztériázni, minimum akkor elő kellett volna jönnie ennek a hibának, amikor én állandó lakcímre változtattam az ideiglenesemet ide... De nem...
Szeretek ügyeket intézni, mondtam már?

Nincsenek megjegyzések: