2018. december 31., hétfő

Az év utolsó napján...

Tehát akkor nézzük, mi is volt 2018-ban.:)
Idén 38 bejegyzést írtam összesen. Pontosan egy évvel ezelőtt írtam a 2017-es összefoglalót.

A tavalyi évben tervezett dolgok:

- Többet utazni. Akár külföldre is (Stavenger a célállomás idén).

Ez sikerült! Rettentő büszke vagyok magamra, hogy megcsináltam.

- Képezni magam a nyűves matematikából.

Ezt őszintén szólva, feladtam. Rá kellett jönnöm, hogy nem, a matek nagyon nem az én világom. El tudom magyarázni, de nem szeretném tanítani, csak ha muszáj.

- Megtartani az állásom.

Még megvan.

- Az edzéshez írt terveket megvalósítani. Jobb állóképesség, úszógumi eltüntetése, hasizmok megerősítése, jobb erőnlét.

Időközben edzőt és edzőtermet váltottam, amit nem bántam meg.

- A fentihez, hogy heti kétszer elmenjek edzeni.

Hellyel-közzel megvan.

- Többet találkozni élőben a barátaimmal.

Az van, hogy rá kellett jönnöm, hogy igazán fontos barátom kevés van, ebből több külföldön, de azért igyekszünk kihozni a helyzetből, amit lehet.

- Kevesebbet nyomkodni a telefonom.

Őőőő... Hát határeset. Igyekszem.

- Több relax időt adni magamnak.

Na ez nem sikerült.

- Befejezni az elkezdett könyveket.

Jessz! Ez sikerült. De most is hosszúú a lista, hogy mit kellene még olvasni.

- Játszani a gépen.

Szerintem a büdös életbe nem fogom befejezni a Skyrimet, mert inkább mindig valami mást csinálok, és most lett PS4 is.

- Mosolyt csalni Boki és a családja arcára.

Igyekszem. Bár az utóbbi időben borzasztó hülyén viselkedem, de igyekszem.

- Mosolyt csalni mások arcára.

Erről ismét mások tudnának vallani, ahogy tavaly is.

- Elkezdeni normálisabban tartani az IR részét az étkezésemnek (ugyebár a GMmel szinte lehetetlen együtt).

Ez a másik dolog, amit feladtam. Amikor megpróbáltam tartani, akkor állandóan éhes voltam és hisztis és nyűgös és azon kattogtam, hogy MIT és MIKOR fogok enni. Ennyit nem ér.

- Még többet nevetni.

Na ez sikerült, majdnem bármin képes vagyok nevetni még mindig.


Na és akkor most tényleg összefoglalok. Szóval:
Ebben az évben végre kiderült, mitől van folyamatosan valami nőgyógyászati problémám. Szerencsére sikerült kezelni, most voltam kontrollon (rákszűrés is volt) és a doki mondta, hogy minden szép és minden egészséges bennem. Szerintem amióta nagylány vagyok nem hallottam ezt a mondatot nőgyógyásztól. Mindig volt valami. Most nincs és ez jó.
Bejelentettük végre Bokit is a lakásba (így most papíron 4 férfival élek együtt, ha jól tudom:D Mókás!:))
Megkaptam az értékelésemet tavasszal, ami annyira lelombozott, hogy kakaót akartam inni. Nem szeretem a kakaót, egyébként. De tanultam belőle, és az idei tanévet annak szellemében csinálom, hogy megmutassam, nem volt igazuk. Fél év van még, úgyis elrepül hirtelen és úgyi lesz majd sírás-rívás. Én is sírni fogok, mert hát csak megszerettem ezeket a büdös kölköket.
Tavasszal voltak választások, amitől apátiába esett mindenki, akit ismerek. Komolyan elgondolkodtam azon, hogy hova fogunk költözni ebből az országból.
Májusban lett konyhabútorunk, amit Boki nem annyira szeret, szerintem meg teljesen jó az.

Júliusban volt Norvégia, amit most nem fejtek ki jobban, hiszen megtettem, amikor ott voltunk. :)

Augusztusban 32 lettem, kis, csendes születésnapozás volt (ja meg öcsém 30 lett, ezért feljöttem táborból, hogy együtt ünnepeljünk), az ajándékom csak a jövőhéten érkezik majd. De nem bánom, csak legyen rám jó. Egy olyan pulóver, amivel Genova óta szemezek:)

Ősszel voltunk Visegrádon, Boki beteg volt, és az idő sem kedvezett nekünk, pedig kirándulhattunk volna egy kicsit. Ehelyett a szállodában meg a fellegvárban töltöttük az időt.
Lett új beépített szekrényünk is.

Az utóbbi időben meg tüntetni voltunk. A karácsony is csendes családi körben telt.

Ez sem volt könnyű év, bár talán könnyebb volt, mint a tavalyi. Legalább annyi bizonytalanság volt benne, mint a korábbiakban.

Most pedig térjünk rá, mit várok 2019-től:

- Amennyiben úgy alakul, szeretném, ha nem rúgnának ki. Mindig félek ettől, minden évben, úgyhogy jó ideig szerepelni fog még a következő évi elvárások, tervek között.
- Jó lenne befejezni a lakásfelújtás azon részét, hogy légkondi+erkélyfal csere, esetleg festés/tapétázás még tavasszal.


- Többet olvasni. Ehhez mondjuk az kéne, hogy ne a facebookon lógjak munkába menet-jövet...
- Kibékülni a félelmeimmel és megpróbálni elengedni őket, mert bár erős fasza csajnak igyekszem mutatni magam, sok dolog miatt félek.
- Türelmesebbnek lenni.
- Megkönnyíteni Bokinak a dolgokat, mert sokszor stresszes és túlvállalja magát.
- Heti/havi menü alapján főzni!!!
- Csak odafigyelni a nyomorék cukros dolgokra is, legalább egy kicsit.
- Talán külföldre menni, vagy Olaszországba vagy az öcsémékhez Angliába egy kicsit.
- Jobban rendben tartani a lakást.
- Megtanulni több dolgot varrni (felsőket magamnak...). Idén egész sokat varrtam, főleg ősszel, amióta jó a varrógép.
-  Esetleg elkezdeni egy jogsit. Egyre inkább érzem a szükségét ennek a tudásnak. Persze, akkor autó is kellene hozzá, de előbb a jogsi.
- Akkor is tartani a heti két mozgásos napot (minimum) ha nem jutok le a terembe. Planket itthon is csinálhatok. Talán íratok az edzőnénimmel itthoni mozdulatsort, ami átmozgatja a mindenemet.
- Kibírni, hogy ne menjek táborba. Bár szinte minden barátom ott lesz, érzem, hogy idén ki kell hagynom.
- Többet mondani azoknak, akik fontosak nekem, hogy fontosak nekem.

És akkor zárásként néhány idei kép:











Nincsenek megjegyzések: