2018. december 20., csütörtök

Elmondom én miért sétálok

Elmondom,most hogy aláírásra került a törvény,hogy miért sétálok.
Azért,mert az apósom így is halálra melózza magát, és mivel vezet nem kellene neki ennél is többet.
Azért,mert a vőlegényem multinál dolgozik, és bármikor azt mondhatják neki, hogy bent kell maradnia és már így is mosott fosként jön haza.
Azért,mert a barátaim/ismerőseim között van rendőr, nővér,védőnő,orvos, akik elhivatottak és velük már így is baszakodik a rendszer.
Azért,mert a diákjaim így is alig látják a szüleiket.
Azért,mert nem akarom,hogyha bármilyen peres ügyem lenne az állammal,akkor úgy nyerhessen,hogy nekem esélyem se volt,akkor se ha nekem van igazam.
Azért,mert elegem van abból,ami az országban történik. Hogy embereket raknak az utcára télen és hogy félni kell,ha kormánykritikus vagy.
Azért mert ez egy röhej.
Azért,mert bízom benne,hogy talán jobb lehet.
Azért,mert hiszem,hogy egységben az erő, függetlenül a többiek nemi, vallási, politikai hovatartozásától.
Azért,mert már az.oviban sem tűrtem ha igazságtalanságot láttam.
Azért,mert harcolni kell,ameddig lehet.

Igen, én borzasztóan sajnálom a rendőrőket,akiknek már most kifizetetlen túlóráik vannak. Sajnálom, tényleg, de értük is sétálok.

Nincsenek megjegyzések: