2019. október 13., vasárnap

Genova 2

Tegnap felkerekedtünk, elmentünk a Spianatahoz(kilátó terasz) aztán oda,ahol laktam, a család még mindig ott lakik. Aztán végigsétáltunk azon az úton,amin én olyan sokszor a kertbe. Kicsit megváltozott,de még mindig szép és békés. Utána a főtérre, majd vettünk enni Bokinak,aki amúgy egy hős, mert fájós lábbal jött végig. Aztán el a via Balbira és egy felvonóval fel a várba, aminek most a kiállítását is láttam!:) Egy tengerészről szól, aki bejárta a fél világot. Utána egy siklóval mentünk és végül hazafele be a boltba,ahol 10 percünk volt vásárolni és ezen nagyon nevettünk. Egész nap sokat nevettünk és magyaráztam és jaj nagyon jó volt. Este meg a választások eredményeit követtük,meg vacsoráztunk.
Szép nap volt, nagyon nagyon szép.
Ma megnézzük a FÓKÁKAT!!! FÓÓKÁÁT!!meg a kalózhajót meg a vicoliban a piacot. Ha nem esik, meg beülünk egy puccos helyre pizzázni, ami a kikötőben van.
A lábaim sajognak, estére minden is fáj.
De azért nagyon jó itt, így, vele kettesben. Hogy én tudom mi merre, mit érdemes megnézni,látni,hogy ő is lelkes. Nagyon rég pihentünk így és nagyon szükségünk volt már rá, mert megesznek a hétköznapok.

Most lassan felkeltem, jól megregglizünk,iszunk kávét valahol és hajrá.

Ja és tegnap fagyiztunk is! És azt mondta ez a fagyi a legjobb,amit valaha evett!:))

Nincsenek megjegyzések: