2019. október 15., kedd

Genova 3

Elmentünk kávézni, aztán szépen le az akváriumhoz. Előtte még belefutottunk egy mozis múzeumba,meg is beszéltük,hogy majd visszafele benézünk. A hajót is kinéztük,meddig lehet felmenni. Boki ivott egy újabb kávét, én csak vizet, aztán bementünk az akváriumba. Hát én majdnem bőgtem a boldogságtól. Mindent megnéztünk,minden állatot, mindent elolvastunk, vettünk fókás hűtőmágnest,mert a fókák felső nézete perszehogy le volt zárva, de lentről láttuk őket. Nagyon nagy élmény volt, bár elég hamar körbejártuk. Utána felmentünk a hajóra,ami már nem olyan sok dologból áll, mint régen. :( Nincsenek priccsek és a harang se kongatható. De azért jó volt. Aztán ebédeltünk pizzát,aminek én a felét hazavittem, (vagyis Boki hozta) de a mozis múzeumot megnéztük. Egész érdekes volt. Aztán haza, este meg boltba. Nagyon elfáradtunk mind a ketten,nekem fájt a lábam is rendesen. Jó kis izomláz van benne. Bokinak meg Milánó óta fáj a térde,úgyhogy végig fásliztuk a lábát.

Ma már csak összepakoltunk, reggeliztünk, szakadt az eső...:( De legalább addig nem esett,ameddig fontos volt nem esnie.
A vonatok persze késnek, egy ki is maradt így jó nagy tömeg szállt fel a vonatra. Át kellett verekedni magunkat rajtuk. Boki eleve ideges ha utazunk, most meg pláne.
De már úton vagyunk Milanoba, remelem több gebasz már nem lesz.

Nincsenek megjegyzések: