2020. január 10., péntek

Emlék a múltból



Mogyi küldte ezt, hogy most találta az e-mailjai között:)

2002. április 24.-én.:))

Kommentbe kitöltöm most.:)) Bár túl sok minden nem változot:)




> Tessék visszaküldeni!!!!!!!!!!!!!!

> Cseréld ki a válaszokat a sajátjaidra. Aztán küldd el a

mailt minden

> barátodnak, beleértve azt is, akitol kaptad.

> Kb. 20 percedbe kerül a muvelet.

> A dolog lényege, hogy megtudj egy csomó apróságot a

barátaidról.




> 1. Hány ora van most?

> 19:02


> 2. Pontos neved (ahogy anyakönyveztek)?

> Kádár Anna


> 3. Beceneved?

> Panni Rabyn


> 4. Szuleid keresztneve?

> Péter Zsófia


> 5. Hany gyertya volt az utolso szulinapi tortadon?

> 15... lett volna, de nem volt tortám...


> 6. Mikor fujtad el oket?

> augusztus 15


> 7. Haziallat?

>nekem nincsen nem is kell


> 8. Testmagassag?

> Talán 170 cm, de az ember sohasem tudhatja biztosan.


> 9. Piercing?

> haggyámá


10. Tattoo?

Nem szeretnék félek a tütől


> 11. Mennyire kedveled a munkadat/sulidat (1-töl 10-ig)?

4es maximum csupa hülyével vagyok körülvéve


> 12. Szuletesi hely?

> Budapest


> 13. Jelenlegi lakohely?

III.ker Aquincum... én költöznék de nem lehet


> 14. Kedvenc uticelod?

Magyarországot megnézni


> 15. Jartal mar Afrikaban?

> nem de szeretnék menni


> 16. Tekertel mar be valakit WC-papirral?

> Nem, de nem rossz ötlet. Majd egy következő bulin>:-)


> 17. Tekertek mar be WC-papirral?

> nem-))) majd golyatáborban-))


> 18. Eleted legnagyobb orultsege?

> Amikor olyat kérdeztem meg (nem is egyszer) akit nem

kellet volna... ma már ilyet nemmerek tenni


> 19. Ert mar autobaleset?

> -)))))))))))))nicsen autonk ellopták a trabantot-)


> 20. Ropi vagy chips?

> Chips


> 21. Ketajtos vagy negyajtos verdad van?

nincsen autom nem is kell


22. Kave vagy Cappuccino?

Cappucino de ha álmos vagyok kávé


23. Salataontet?

> nem sszeretek salátát enni


> 24. Milyen szinu zoknit hordasz?

> Felemásat


> 25. Mi a szerencseszamod?

> 1,3,5,6


> 26.Kedvnc filmed?

Gyűrűk Ura Hair stb..


> 27. Kedvenc napod?

> Amikor azzal vagyok azokkal vagyok akiket szeretek.


> 28. Mi most épp a kedvenc (zene)szamod?

> Musiclakeket halgatok de amugy az enya számok.. konkrét

kedvenc nincsen


> 29. Milyen fogkremet hasznalsz?

> ami van


> 30. Melyik konyvet olvastad legutobb?

> Abigél


> 31. Kedvenc (vagott-) viragod?

> Rózsa de ne m szoktam kapni.... nincsen kitől...



> 32. Kedvenc parfumod/illatod?

> Impulse solar de sajnos már nem lehet kapni.


> 33. Kedvenc dolgod?

> A párnám s a gizmom azokkal alszom jah meg a piros kendőm


> 34. Kedvenc gyorsettermed?

> Kianik és a gyroszok


> 35. Mikor voltál utoljára kórházban?

> Még sose voltam


> 36. Kedvenc italod?

> Narancslee


> 37. Hanyadik nekifutasra sikerült a jogsid?

> nem lesz jogsim


> 38. Erosseged?

> irodalom és bilogia s ragszakodás


> 39. Gyenged?

> Kémia fizika s ha nem szeretnek


> 40. Milyennek latod magad 10 ev mulva?

> Nem tudom talán anyuka leszek és szinésznő...


> 4. Melyik kifejezeseket hasznalod tul gyakran?

> Nem mondod? haggyatok békén!


> 42. Ki ul toled legmesszebb azok kozul, akiknek elkuldod?

> Pingwin


> 43. Mikor van nalad pizsamaosztas?

> 10-11 körül de hétvégn nincsen megszabva


> 44. Ki valaszol majd leghamarabb erre az emilre?

> -))) nem tudom-)


> +kérdés:Mit csinálnál ebben a pillanatban legszivesebben?

> ALudnék mert beteg vagyok vagy azokkal lennék akiket

szeretek


> 45. Most mennyi a pontos ido?

> 19:18




> szian nép

>

> Nos, most te jossz!

>

> Csereld ki a valaszokat a sajatjaidra. Aztan küldd el a

mailt minden

> baratodnak, beleertve azt is, akitol kaptad.

> Kb. 20 percedbe kerül a muvelet.

> A dolog lenyege, hogy megtudj egy csomo aprosagot a

barataidrol.

3 megjegyzés:

Csillagvirág írta...

> 1. Hány ora van most?

> 20:34

> 2. Pontos neved (ahogy anyakönyveztek)?

> Kádár Anna Orsolya (mostmá nem utálom kiírni!)


> 3. Beceneved?

> Panni, Rabyn, Pannika,


> 4. Szuleid keresztneve?

> Péter Zsófia


> 5. Hany gyertya volt az utolso szulinapi tortadon?

> 33 hát igen.:) De azt hiszem nem volt torta "csak" sütiii.


> 6. Mikor fujtad el oket?

> augusztus 15


> 7. Haziallat?

nekem nincsen nem is kell, volt de nem lesz többet (panelban tuti nem)

> 8. Testmagassag?

> Legutóbb 167cm-t mértünk.


> 9. Piercing?

haggyámá (továbbra is!)


10. Tattoo?

Nem szeretnék félek a tütől. (még mindig)


> 11. Mennyire kedveled a munkadat/sulidat (1-töl 10-ig)?

9. nagyon fárasztó néha, de nagyon szerettem a munkahelyemet (épp ma volt az utolsó napom.:))


> 12. Szuletesi hely?

> Budapest


> 13. Jelenlegi lakohely?

XI.Kerület, Albertfalva. Szeretek itt lakni.


> 14. Kedvenc uticelod?

Újzéland? Esetleg Olaszország még nem látott részei?


> 15. Jartal mar Afrikaban?

> nem de szeretnék mennii (még mindig megnézném!)


> 16. Tekertel mar be valakit WC-papirral?

Azóta se.:(( Pedig még mindig zseniális ötletnek tartom!


> 17. Tekertek mar be WC-papirral?

Nem, és végül gólyatáborban sem voltam soha.


> 18. Eleted legnagyobb orultsege?

Fuh, ami pozitív az az, amikor kiugrottam a repülőből. A mi negatív, olyanokba vetettem a bizalmam, akik nem érdemelték meg.


> 19. Ert mar autobaleset?

Itt a múltkor rosszul válaszoltam, mert 3 évesen volt autóbalesetem.


> 20. Ropi vagy chips?

> Chips (még mindig)


> 21. Ketajtos vagy negyajtos verdad van?

Majd négyajtós lesz. Ha egyszer megtanulok végre vezetni!:D

22. Kave vagy Cappuccino?

Cappucino. Igazi, olasz!


23. Salataontet?

Joghurtos.

> 24. Milyen szinu zoknit hordasz?

Felemásat (meg lilát)


> 25. Mi a szerencseszamod?

> 1,3,5,6


> 26.Kedvnc filmed?

Gyűrűk Ura Hair stb.. De azóta felkerült még néhány, csak sok van.:)


> 27. Kedvenc napod?

Amikor azzal vagyok azokkal vagyok akiket szeretek.


> 28. Mi most épp a kedvenc (zene)szamod?

Most épp a Honeybeast gyönyörűm, amit nem tudok meghallgatni, mert rögtön bőgök.



> 29. Milyen fogkremet hasznalsz?

Signal, colgate, ami olcsóbb a dmben.


> 30. Melyik konyvet olvastad legutobb?

Térség kötetek 7. kötetének a végénél járok. Ha nem számítanak a folytatásosok, akkor a Számolás Jogát.


> 31. Kedvenc (vagott-) viragod?

Rózsa, és már van kitől kapni.:) (meg az Elanor!)



> 32. Kedvenc parfumod/illatod?

Adidasnak az a rózsaszínja. Meg az Old spice original.


> 33. Kedvenc dolgod?

> A párnám s a gizmom azokkal alszom(igen még mindig) de a kendő már nincs meg. Helyette a jeggyűrűm és a mogyitól kapott nyakláncom.


> 34. Kedvenc gyorsettermed?

Meki! Ott van gm kaja!


> 35. Mikor voltál utoljára kórházban?

2015-ben azt hiszem, amikor a térdemet műtötték.


> 36. Kedvenc italod?

> Narancslé (még mindig)

> 37. Hanyadik nekifutasra sikerült a jogsid?

Még mindig nincs jogsim, de egyszer meg kéne csinálni.


> 38. Erosseged?

Hát, így felnőttként, a főzés, a ragaszkodás, jól szervezek, szeretek irányítani és varrni.


> 39. Gyenged?

A csoki. De amúgy az, ha igazságtalanok velem.


> 40. Milyennek latod magad 10 ev mulva?

Remélem addigra már három gyerekem lesz, és boldog házasságban fogunk élni Bokival.


> 4. Melyik kifejezeseket hasznalod tul gyakran?

Nyilván, asszem, baszki, faszom, jézus fasza.


> 42. Ki ul toled legmesszebb azok kozul, akiknek elkuldod?

Ezt most nem küldöm senkinek sem. (úristen megszakad a lááánc!!!)


> 43. Mikor van nalad pizsamaosztas?

Még három hónapig kb.éjfélkor, de utána fogalmam sincs:)


> 44. Ki valaszol majd leghamarabb erre az emilre?

Senkisem.


> +kérdés:Mit csinálnál ebben a pillanatban legszivesebben?

Odabújnék a Bokihoz és olvasnék. Esetleg közben csokit ennék.

> 45. Most mennyi a pontos ido?

20:46

snufi írta...

:DDDDDDDD

felemás zokniiiii! :) sose felejtem el, amikor elmentem az első tolkienes rendezvényemre (2005 VG) és felemás térdzokniban voltam és megjegyezted, hogy nagyon tetszik neked a stílusom és én annyira boldog voltam, hogy végre van egy hely, ahol szeretik a hülye fejemet, meg a hülye felemás zoknijaimat :D

Csillagvirág írta...

Mert a felemás zokni az menő!!!!